AUTO-PARTNER-VAG

(5.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Ze względu na...
Ze względu na to, że pojawił się w moim aucie problem z zawieszeniem postanowiłem skorzystać z usług zakładu mechaniki pojazdowej specjalizującej się w serwisie aut grupy Volkswagen. Oczywiście, chciałem trafić do możliwie najlepszego mechanika dlatego wcześniej zrobiłem rozeznanie wśród znajomych. Padło na serwis PUH Auto Partner VAG znajdujący się na ulicy Krzywoustego 8a w Słupsku. Udałem się pod podany adres (wcześniej umawiając się telefonicznie)... i okazało się, że ulica Krzywoustego się skończyła, a zakładu nie mogę znaleźć. Dopiero skręt w lewo w zdewastowany teren "pokolejowy" (bliskość torów kolejowych i warsztatów PKP) pozwolił dotoczyć się do warsztatu(tak, dotoczyć, bo droga betonowo-bita wygląda tam jak po ataku meteorytów) nie gubiąc całkowicie zawieszenia. Sam warsztat został umiejscowiony w dużym i wysokim przemysłowym garażu witającym klienta dwoma szeroko otwartymi dwuskrzydłowymi drzwiami. Przed warsztatem jest parking na kilka samochodów (wolne miejsce się znajdzie). O ile dojazd i położenie serwisu jest naprawdę fatalne o tyle wnętrze warsztatu robi bardzo pozytywne wrażenie. Jak na warsztat samochodowy jest tu czysto (!), ani śladu jakiegokolwiek bałaganu narzędziowego, wszystko pomysłowo ułożone, ściany odświeżone. Po prostu, widać, że zakład jest zadbany. Przy dwóch podnośnikach krzątało się dwóch mechaników w czystych (!) kombinezonach, właściciel i pracownik. Mili, uśmiechnięci i gotowi pomóc. Autko od razu powędrowało na podnośnik, dokonano oceny usterki, wskazano mi co jest uszkodzone, co trzeba wymienić, a następnie poinformowano o cenach części i cenie za robociznę. Dodatkowo, szef, poinformował mnie o czasie w jakim dokonana zostanie naprawa czym zostałem bardzo mile zaskoczony. Trzy godziny miały wystarczyć. Po wyznaczonym czasie udałem się po auto, które już czekało naprawione na przywarsztatowym parkingu. Otrzymałem rachunek wraz z wyszczególnieniem dokonanych napraw i kosztów. Cena bardzo przystępna bo osobiście nastawiony byłem na znacznie wyższy koszt.

Palbertino

17.05.2012

Placówka

Słupsk, Krzywoustego 8a

Nie zgadzam się (5)

AUTO-PARTNER-VAG

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż AUTO-PARTNER-VAG?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Ze względu na...
Ze względu na to, że pojawił się w moim aucie problem z zawieszeniem postanowiłem skorzystać z usług zakładu mechaniki pojazdowej specjalizującej się w serwisie aut grupy Volkswagen. Oczywiście, chciałem trafić do możliwie najlepszego mechanika dlatego wcześniej zrobiłem rozeznanie wśród znajomych. Padło na serwis PUH Auto Partner VAG znajdujący się na ulicy Krzywoustego 8a w Słupsku. Udałem się pod podany adres (wcześniej umawiając się telefonicznie)... i okazało się, że ulica Krzywoustego się skończyła, a zakładu nie mogę znaleźć. Dopiero skręt w lewo w zdewastowany teren "pokolejowy" (bliskość torów kolejowych i warsztatów PKP) pozwolił dotoczyć się do warsztatu(tak, dotoczyć, bo droga betonowo-bita wygląda tam jak po ataku meteorytów) nie gubiąc całkowicie zawieszenia. Sam warsztat został umiejscowiony w dużym i wysokim przemysłowym garażu witającym klienta dwoma szeroko otwartymi dwuskrzydłowymi drzwiami. Przed warsztatem jest parking na kilka samochodów (wolne miejsce się znajdzie). O ile dojazd i położenie serwisu jest naprawdę fatalne o tyle wnętrze warsztatu robi bardzo pozytywne wrażenie. Jak na warsztat samochodowy jest tu czysto (!), ani śladu jakiegokolwiek bałaganu narzędziowego, wszystko pomysłowo ułożone, ściany odświeżone. Po prostu, widać, że zakład jest zadbany. Przy dwóch podnośnikach krzątało się dwóch mechaników w czystych (!) kombinezonach, właściciel i pracownik. Mili, uśmiechnięci i gotowi pomóc. Autko od razu powędrowało na podnośnik, dokonano oceny usterki, wskazano mi co jest uszkodzone, co trzeba wymienić, a następnie poinformowano o cenach części i cenie za robociznę. Dodatkowo, szef, poinformował mnie o czasie w jakim dokonana zostanie naprawa czym zostałem bardzo mile zaskoczony. Trzy godziny miały wystarczyć. Po wyznaczonym czasie udałem się po auto, które już czekało naprawione na przywarsztatowym parkingu. Otrzymałem rachunek wraz z wyszczególnieniem dokonanych napraw i kosztów. Cena bardzo przystępna bo osobiście nastawiony byłem na znacznie wyższy koszt.