Golden Tulip

(3.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (6 z 6)

miła i sypatyczna...
miła i sypatyczna obsługa.

leslow

03.01.2014

Placówka

Warszawa, Towarowa 2

Nie zgadzam się (0)
Strona internetowa posiada...
Strona internetowa posiada wszlekie niezbędne informacje, które są rozmieszczone w dość przejrzysty sposób, co ułatwia poszukiwnaie. Zamieszczone treści są bardzo tekstowe i rozległe objętościowo, co jest mankamentem tej strony

Krystyna_193

27.11.2013

Placówka

Warszawa, Towarowa 2

Nie zgadzam się (0)
Hotel znajduje się...
Hotel znajduje się w bardzo bliskiej odległości od stacji PKP Warszawa Centralna, co jest dużą zaletą. Pani na recepji dokonująca rejestracji gościa była bardzo uprzejma i uwzględniła wszelkie prośby gościa, jak pokój blisko windy z wanną - 704. Pokój był wysprżatany, natomiast zdecydowanie widoczne są ślady wieloletniego użytkowania, jak rodzaj pleśni w kąciku wanny, deska klozetowa posiadała plamę w miejscu, gdzie wyobraźnia natychmiast podpowiadała sposób jej powstania, krzesło w pokoju poplamione, ręczniki w odcieniu szarym, lampka nad lustrem w łazience nie działa. Poza tym pokój czysty, posciel wymieniona, łóżko wygodne, dodatkowo pokój wyposażony w czajnik. Dużą wadą hotelu jest fakt, iż mają ograniczoną liczbę żelazek lub wcale. Już w dniu przyjazdu nie udało mi się dostać żelazka, co niestety nie zmieniło się do czasu wymeldowania., gdyż ktoś z gości wziął i nie zwrócił. Niestety nie jest prowadzona ewidencja, do jakiego pokoju powędrowało, stąd jesli ktoś ma coś nieuprasowane, to będzie musiał jakoś sobie poradzić. Śniadania smaczne, a jedzenie wygląda na świeże.

Krystyna_193

27.11.2013

Placówka

Warszawa, Towarowa 2

Nie zgadzam się (2)
Druga wizyta w...
Druga wizyta w wyżej wymienionym hotelu "zaowocowała" niezbyt przyjemnymi doświadczeniami. Po wejściu do hotelu w trakcie meldowania najpierw zostałem poproszony o podejście do innego stanowiska, gdyż na pierwszym nie działał komputerowy system. Następnie usłyszałem od recepcjonistki pytanie: czy jestem pewien, że rezerwację mam na dzień dzisiejszy, bo w systemie widnieje rezerwacja na październik. Po moim zapewnieniu, że rezerwacja na pewno została wykonana na 26.08. zostałem przeproszony i poinformowany, że musiał to być błąd systemu. Po wypełnieniu karty pobytu otrzymałem kartę do pokoju. Po wejściu do pokoju okazało się, że znajdują się w nim rzeczy innych osób (walizki, ubrania itp.) Zostałem więc zakwaterowany w pokoju w którym znajdowały się inne osoby. Po dotarciu do recepcji i poinformowaniu o zaistniałej sytuacji, recepcjonistka była zmieszana, zdziwiona zaistniałą sytuacją. Zostałem przeproszony i otrzymałem inny pokój, tym razem "niezajęty" na innym piętrze.

Paweł_1832

03.09.2013

Placówka

Warszawa, Towarowa 2

Nie zgadzam się (0)
W Hotelu Golden...
W Hotelu Golden Tulip podczas rozmowy telefonicznej pani recepcjonista przekazała mi bardzo jasne i konkretne informacje na temat cennika oraz imprez jakie odbywają się w mieście podczas mojego pobytu.Czas obsługi bardzo dobra.Informacje przekazywane są na temat.Ocena lokalu zrobiła na mnie pozytywne wrażenie.

Jarosław_404

11.07.2012

Placówka

Warszawa, Towarowa 2

Nie zgadzam się (0)
Hotel Golden Tulip...
Hotel Golden Tulip znajduje się w centrum Warszawy. Otoczenie hotelu jest ruchliwe, ale dzięki dźwiękoszczelnym oknom, pobyt jest miły i komfortowy. Recepcja hotelu jest bardzo życzliwa dla gości. Pokoje są przestronne, czyste, zadbane, z klimatyzacją a dodatkowym atutem wyposażenia są urządzenia do przygotowywania kawy i herbat oraz "sympatyczny" cukierek na poduszcze. Spory wybór programów telewizyjnych i bezprzewodowy internet, ułatwiają wypoczynek i komunikację. W ofercie jest korzystanie z siłowni, ale nie skorzystałem z tej usługi. W standartowej cenie hotel oferuje przyjemny nocleg, ale śniadanie - dodatkowo płatne - jest bardzo drogie, dlatego z tej oferty nie skorzystałem. Podobnie bardzo drogi jest parking dla samochodów. Mimo tego, pobyt w hotelu Golden Tulip uważam za udany.

zarejestrowany-uzytkownik

18.05.2012

Placówka

Warszawa, Towarowa 2

Nie zgadzam się (0)

Golden Tulip

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Golden Tulip?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

miła i sypatyczna...
miła i sypatyczna obsługa.