Scandic Hotel

(5.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

Pracownicy recepcji dopełnili...
Pracownicy recepcji dopełnili wszelkich starań, aby mój pobyt był udany. Zawsze pierwsi mówili "dzień dobry" i upewniali się, czy jestem zadowolona z ich usług. Odpowiadali konkretnie i jasno na zadawane pytania. Zapoznali mnie z ofertą ich hotelu.

Sandra_274

08.05.2018

Placówka

Wrocław, Piłsudskiego 49-57

Nie zgadzam się (0)
Hotel blisko dworca...
Hotel blisko dworca kolejowego (10 minut spacerem) a zarazem kilkanaście minut od centrum. Lokalizacja więc zdecydowanie na plus. Drugi plus to śniadanie, bufet jest obfity, różnorodny i naprawdę, naprawdę smaczny. Aż chce się brać trzecią dokładkę :) Po trzecie na plus jest TV - są kanały premium. Sam pokój przeciętny, po prostu jest. Wygodny i funkcjonalny ale nie ma jakiegoś...

Katarzyna_4778

21.06.2016

Placówka

Wrocław, Piłsudskiego 49-57

Nie zgadzam się (0)
Obserwacji dokonano 15...
Obserwacji dokonano 15 maja 2012 o godz. 19.00. Skorzystałam z usługi masażystki pracującej w Salonie Spa w Hotelu Scandic w Gdańsku. Pani masażystka miała na imię Małgorzata. Wykonała godzinny masaż gorącym masłem. Masaż polegał na oddzielnym masowaniu każdej części ciała. Był wykonany bardzo dokładnie i profesjonalnie. Salon Spa był przystrojony świecami, wszędzie unasił się delikatny zapach olejków i kadzidełek. Dodatkowo, bardzo relaksująco nastajała cicha, spokojna muzyka. Serdecznie polecam ten salon i na pewno sama jeszcze kiedys skorzystam z jego usług.

Katarzyna_3253

20.05.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Scandic Hotel

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Scandic Hotel?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Pracownicy recepcji dopełnili...
Pracownicy recepcji dopełnili wszelkich starań, aby mój pobyt był udany. Zawsze pierwsi mówili "dzień dobry" i upewniali się, czy jestem zadowolona z ich usług. Odpowiadali konkretnie i jasno na zadawane pytania. Zapoznali mnie z ofertą ich hotelu.