Auto-Salon J&R

(4.99)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (10 z 13)

Popołudniowa godzina to...
Popołudniowa godzina to był czas odbioru samochodu, który do firmy zakupiłam w leasingu. Pan Marcin, który zajmował się tym procesem powitał mnie i znajomych szerokim uśmiechem i sympatycznymi słowami radości, że sprawa dobiegła końca i jednocześnie wyraził, żal że nasze kontakty też się zakończą. Bardzo miły, taktowny i uprzejmy mężczyzna, zaproponował też kawę lub herbatę. Dopełniliśmy ostatnich formalności i pan Marcin poprowadziła nas na plac gdzie stał przygotowany samochód Opel Vivaro lśniący i błyszczący w słońcu. Gdy opuszczaliśmy budynek salonu pracownicy uśmiechali się życzliwie i zapraszali w przyszłości. Każdy elegancki i uprzejmy. W samochodzie czekały dla nas dodatki – miłe, małe upominki, taki drobny akcent na koniec. Pożegnaliśmy się życzliwie i miło słowami sympatii i wzajemnej życzliwości. Na ten moment zakończyła się sprawa leasingu, pozostało spłacać kolejne raty

DORA_1

12.06.2012

Placówka

Opole, Wrocławska 137

Nie zgadzam się (1)
Miałam okazję przyjrzeć...
Miałam okazję przyjrzeć się jak w tym salonie odbywa się przegląd serwisowy samochodów gdy przyjechał w tym celu klient swoim Chevroletem. Stosunkowo nieduży warsztat tuż obok salonu Suzuki uporządkowany, raczej typowego warsztatu z usmarowana posadzką nie przypominał, panował tu ład i porządek, niezbędna urządzenia kompresor i jeszcze inne, metalowe szafki na klucze i narzędzia, pracownik był w czystym kombinezonie. Klient przed wjazdem podał kluczyki pracownikowi, który wjechał na podnośnik, sprawdził samochód od spodu, potem pod maską, coś tam powymieniał. Nie stałam jak typowy gap ale kątem oka cos tam widziałam spacerując ze znajomym. Całość obsługi trwała może jakieś pół godziny, może trochę krócej, nie mierzyłam czasu. Klient pożegnał się z pracownikiem w pełni zadowolony, pracownik życzył mu miłego dnia, padły też słowa do następnego spotkania. Z mojego punktu widzenia wszystko odbyło się sprawnie ku zadowoleniu właściciela Chevroleta.

DORA_1

12.06.2012

Placówka

Opole, Wrocławska 137

Nie zgadzam się (0)
Auto – Salon...
Auto – Salon J&R w Opolu oferuje samochody trzech marek Opel, Suzuki i Chevrolet. Salom Opla znajduje się jakby na dwóch kondygnacjach jednego pomieszczenia znajdującego się na wprost wejścia: 5 modeli na niższej i 5 na wyższej. W ofercie znajdują się m.in. Astra, Corsa, Insignia, Merita, Antara. Ponadto na zewnątrz na placu także modele Combo, Vivaro. Pracownicy salonu bardzo mili i grzeczni, przechodząc obok każdy mówił „dzień dobry”. Pracownik salonu, który prezentowała oferty pan Bartłomiej rzeczowo i konkretnie odpowiadał na zadawane pytania, do każdego modelu można było usiąść i poczuć namiastkę komfortu i wygody, była też możliwość odbycia bezpłatnej jazdy próbnej. Klienta się tu „dopieszcza” ale nie naciska na dokonanie zakupu. Panuje tu przyjazna atmosfera, samochody lśniące czystością, podobnie jak cały salon.

DORA_1

12.06.2012

Placówka

Opole, Wrocławska 137

Nie zgadzam się (0)
Auto – Salon...
Auto – Salon J&R w Opolu oferuje samochody trzech marek Opel, Suzuki i Chevrolet. Salon Chevroleta ma w swej ofercie kilka modeli, które były dostępne dla potencjalnych klientów – Spark, Aveo, Captiva, Orlando, Cruz. Pan Bartek jako gospodarz części salonu Chevroleta chętnie udzielił konkretnych informacji na temat oglądanych modeli, ich wymagań na drodze, warunków technicznych itp. Do każdego można było usiąść i przekonać się o jego wygodzie, komfort jazdy sprawdzić podczas jazdy próbnej. Miły, sympatyczny pracownik z poczuciem humoru i przyjaznym nastawieniem do ludzi, nie naciskał, nie czarował lecz sugerował przemyślenie ewentualnego zakupu. Miła, przyjazna atmosfera, ład i porządek na lśniącej posadzce.

DORA_1

12.06.2012

Placówka

Opole, Wrocławska 137

Nie zgadzam się (1)
Ten Auto –...
Ten Auto – Salon ma w swojej ofercie samochody trzech marek Opel, Suzuki i Chevrolet. Salon Suzuki ma w swej ofercie kilka intratnych modeli, które można było obejrzeć. Sympatyczna pracownica pani Ewa ochoczo pokazywała kolejne modele objaśniając ich warunki techniczne, wymagania i komfort jazdy. Spośród ośmiu modeli szczególnie przypadły mi do gustu Suzuki Grand Vitara, których trzy modele były w salonie. Pani Ewa oferowała jeden z nich do wzięcia od reki za 94 tysiące pomimo że wystawiona cena opiewała na 102 tysiące. Wszystkie modele były dostępne dla klientów, czyste, lśniące swymi kolorami, ładnie ustawione, można było usiąść, nawet zapisać się na jazdę próbną do czego pani Ewa zachęcała gorąco. Pełna obsługa i konkretna informacja, dba się tu o klienta na tyle aby poczuł się wyjątkowy. Pełna przychylność i życzliwość.

DORA_1

12.06.2012

Placówka

Opole, Wrocławska 137

Nie zgadzam się (0)
W tym salonie...
W tym salonie realizuje proces zakupu leasingowego wybranego już modelu samochodu i muszę powiedzieć, że przepływ bieżących informacji jest tu chyba na pierwszym miejscu bo gdy skończyłam rozmowę z doradcą bankowym to w niedługim czasie zadzwonił pracownik salonu Marcin, który też odbył rozmowę z panem Wojtkiem z PKO BP i nie omieszkał mnie o jej przedmiocie poinformować, jak zawsze rzeczowo, jak zawsze krótko i jak zawsze w atmosferze uprzejmości i życzliwości. Z panem Marcinem odbyłam wiele rozmów bo proces leasingu tego wymagał. Jego elokwencja w komunikowaniu się to udany dobór słów, humor i miły ton głosu. Umówiliśmy się na dzień następny na spotkanie aby w salonie po odbiór samochodu i pożegnaliśmy się wzajemnymi pozdrowieniami.

DORA_1

12.06.2012

Placówka

Opole, Wrocławska 137

Nie zgadzam się (0)
Ta obserwacja to...
Ta obserwacja to druga część wizyty jaką złożyłam tu służbowo z innymi pracownikami mojej firmy w celu opisanym w innej opinii. Po załatwieniu tej sprawy pracownik tego salonu samochodowego oferującego trzy marki samochodów: Opel, Chevrolet i Suzuki przedstawił nam dodatkowo dwie pierwsze marki samochodów osobowych, które były dostępne w tym salonie. W ładnie zaaranżowanym budynku, podzielonym jakby na dwa salony prezentowane były na lśniącej posadzce modele: w części na wprost drzwi wejściowych – Opel ( 11 samochodów); w części (jakby drugie skrzydło) po lewej stronie Chevrolet (8 samochodów). Pan Bartek, elegancko ubrany w garniturze, młody człowiek ochoczo prezentował nam walory poszczególnych modeli – wyposażeni, komfort jazdy, moc i inne parametry. Pomimo iż nikt z nas nie przejawiał chęci zakupu lecz bardziej ciekawość nie było to przeszkodą, pan Bartek traktował nas jakbyśmy byli co najmniej kupującymi, nie mogącymi zdecydować się co do modelu. Uprzejmy, grzeczny, ochoczo udzielał wszelkich informacji, nie ignorował nikogo. Każdy mógł usiąść za kierownicą, zajrzeć pod maskę czy do bagażnika. Warto tu przyjść i doświadczyć profesjonalnej obsługi. Miło i grzecznie pożegnał nas pan Bartek.

DORA_1

21.05.2012

Placówka

Opole, Wrocławska 137

Nie zgadzam się (0)
To była umówiona...
To była umówiona wizyta w tym salonie Opla, gdzie przybyłam wraz z trzema innymi osobami w celu odbycia jazdy próbnej wybranego wcześniej modelu i obejrzenia samochodu, który po podpisaniu umowy stanie się jakby własnością zakładu w którym pracuję. Jakby własność to efekt sposobu zakupu – leasing, gdy ostatnia rata zostanie wpłacona samochód stanie się faktyczną własnością firmy. Pan Bartek na nas już czekał, powitał ciepło i serdecznie z uśmiechem na twarzy i przyjaznym tonem głosu, zaproponował kawę w międzyczasie jak będzie przygotowywał dokumenty do jazdy próbnej (ksero dowodu osobistego i oświadczenia kolegi, który będzie ta jazdę odbywał). Gdy wszystko było gotowe udaliśmy się do Opla Vivaro, pan Bartek, zgodnie z przepisami wyjechał z placu salonu i kolega przesiadł się za kierownicę. W trakcie jazdy wszyscy rozmawialiśmy o zaletach i komforcie jazdy tym samochodem uwzględniając parametry, wyposażenie i możliwości tego pojazdu. Po powrocie do salonu mogliśmy obejrzeć egzemplarz przygotowany dla nas do kupna i porównać z tym którym jechaliśmy. Każdy z nas usiadł za kierownicę i przejechał się po placu salonu. Aby zapewnić sobie zatrzymanie egzemplarza podpisana została umowa przedwstępna, której następstwem będzie w najbliższym czasie zakończenie procesu kupna. Bardzo miły, owocny i pouczający pobyt tutaj. Fachowa w pełni kompetentna obsługa dopełniona życzliwym i pogodnym podejściem do klienta.

DORA_1

21.05.2012

Placówka

Opole, Wrocławska 137

Nie zgadzam się (0)
To była kolejna...
To była kolejna rozmowa na temat zakupu leasingowego, tym razem posuwająca tę sprawę naprzód. Jej celem było domówienie szczegółów ewentualnej umowy, ustalenie ostatecznej ceny oraz warunków dodatkowych jakie musi spełniać taki zakup – dodatkowe zabezpieczenie przed kradzieżą, konieczny warunek ubezpieczeń dla samochodów o wartości netto powyżej 60 tysięcy a takim jest Opel Vivaro, ubezpieczyciel – nie jest narzucany przez leasingodawcę, można mieć tzw. swojego z którym aktualnie współpracujemy. Ważnym aspektem tej rozmowy był fakt umówienia się na jazdę próbną, no i obejrzenie modelu, który będziemy nabywać jeszcze przed podpisaniem umowy przedwstępnej. Rozmowa była rzeczowa i konkretna, jak zawsze, nie wynikało z niej ostatecznie że samochód zostanie zakupiony, pomimo poważnych kwestii pozwoliliśmy sobie (zarówno ja jak i on) na wtrącenie jakiegoś przysłowia np. „co nagle to po diable” czy bardzo dobre warunki to znaczenie względne; bo w danym momencie świetnie komponowały się te słowa (inne też) z treścią. Umówiliśmy się na konkretny termin jazdy próbnej i pożegnali słowami pozdrowień i sympatycznych życzeń. Mój rozmówca, pan Marcin. był bardzo miły, grzeczny, uprzejmy i elokwentny, podzielił się ze mną rzeczową i konkretną wiedzą.

DORA_1

21.05.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Ta firma to...
Ta firma to salon samochodowy marek Chevrolet, Suzuki i Opel gdzie zadzwoniłam celem kolejnego rozpoznania oferty zakupu w leasing samochodu typu BUS. Bardzo miły i sympatyczny głos kobiety poinformował mnie, że w tej sprawie zostanę przełączona do działu sprzedaży, po czym rozpoczęłam rozmowę z panem Marcinem (tak się przedstawił). był bardzo miły, grzeczny, uprzejmy i elokwentny. Rozmowa nasza przebiegała rzeczowo i konkretnie, przeplatana umiarkowanie jakimś żartem, przysłowie też się pojawiło. Pan Marcin przedstawił mi wszelkie dane techniczne samochodu Opel Vivaro, czas oczekiwania na realizację, cenę, no i rabaty, które podlegały ożywionej, aczkolwiek przyjaznej dyskusji. Wartość samochodu to kwota trochę poniżej 90 tysięcy brutto. Choć ostatniego zdania co do zakupu nie wyraziłam i nie kryłam faktu że jest to dopiero mój rekonesans rynkowy a z konkurencją też będę rozmawiać. Chcąc sprzedać artykuł takiej wartości należy wykazać się profesjonalizmem i pan Błażej go wykazał. Jako profesjonalista z wyrozumiałością i taktem przyjął fakt, że na razie to jest tylko moje rozpoznanie. Rozmowa trwała dość długo ale sprawa tego wymagała, choć poważna, to jednak atmosfera rozmowy nie miała charakteru nader podniosłego. Była sympatyczna, przyjazna i bez nacisków i bez ignorancji dla konkurencji z którą zamierzałam rozmawiać. Obiecał przesłać wszystkie informacje na e-mail, porozumieć się z panią od leasingu aby ta przesłała mi też kalkulację kwotową rat. Słowa dotrzymał, tak też później się stało.

DORA_1

21.05.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Auto-Salon J&R

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Auto-Salon J&R?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.