Roti roti

(5.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Z powodu błędu...
Z powodu błędu na stronie pyszne.pl 1 stycznia na stronie widniała informacja, że restauracja jest otwarta, więc wraz z przyjaciółmi złożyliśmy zamówienie na ponad 100 złotych. Niestety nie dostaliśmy potwierdzenia od restauracji, więc założyliśmy, że jest jednak zamknięta. Następnego dnia po otwarciu bardzo miła pani zadzwoniła, żeby przeprosić nas za zaistniałą sytuację, ponieważ zobaczyła maila od pyszne.pl. Powiedziała, że skontaktuje się z portalem Pyszne.pl, żeby wyjaśnić sytuację. Oddzwoniła do nas po kilkunastu minutach. Zapytała czy wciąż jesteśmy zainteresowani zamówieniem czy wolimy zwrot pieniędzy. Wybraliśmy jedzenie, w końcu czekaliśmy na nie przez ponad 12 godzin. ;) Jako rekompensatę za niedogodności dostaliśmy też dodatkowe indyjskie pierożki. Mimo, że musieliśmy czekać tak długo, to jestem bardzo zadowolona z tego jak restauracja zareagowała. Polecam (może niekoniecznie zamawianie przez pyszne.pl podczas świąt;).

Tina_7

29.03.2015

Placówka

Kraków, Węgłowa 4

Nie zgadzam się (0)
Restouracjka Roti roti...
Restouracjka Roti roti z daniami indyjskimi na Kazimierzu,jest naprawde bardzo smacznie,ceny dosc przystepne i mila obsluga,jedyny minusik,ze tzreba wczesniej rezerwowac miejsce,aczkolwiek to tez jest plus ,poniewaz oznacza ,ze maja ruch,wiec potwierdza sie opinia,ze maja smaczne jedzenie.Szczerze polecam

Angeli8ka

26.05.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Roti roti

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Roti roti?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Z powodu błędu...
Z powodu błędu na stronie pyszne.pl 1 stycznia na stronie widniała informacja, że restauracja jest otwarta, więc wraz z przyjaciółmi złożyliśmy zamówienie na ponad 100 złotych. Niestety nie dostaliśmy potwierdzenia od restauracji, więc założyliśmy, że jest jednak zamknięta. Następnego dnia po otwarciu bardzo miła pani zadzwoniła, żeby przeprosić nas za zaistniałą sytuację, ponieważ zobaczyła maila od pyszne.pl. Powiedziała, że skontaktuje się z portalem Pyszne.pl, żeby wyjaśnić sytuację. Oddzwoniła do nas po kilkunastu minutach. Zapytała czy wciąż jesteśmy zainteresowani zamówieniem czy wolimy zwrot pieniędzy. Wybraliśmy jedzenie, w końcu czekaliśmy na nie przez ponad 12 godzin. ;) Jako rekompensatę za niedogodności dostaliśmy też dodatkowe indyjskie pierożki. Mimo, że musieliśmy czekać tak długo, to jestem bardzo zadowolona z tego jak restauracja zareagowała. Polecam (może niekoniecznie zamawianie przez pyszne.pl podczas świąt;).