Żabka

(3.96)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4960 z 7950)

Jako osoba, która...
Jako osoba, która odwiedziła wiele sklepów Żabka w różnych lokalizacjach, mogę ocenić je jako wygodne, ale nierówne pod względem jakości obsługi i zatowarowania. Standardowe zalety to szybkie zakupy, długie godziny otwarcia i dobre usługi dodatkowe, jak odbiór paczek czy gotowe dania. Jednak różnice między poszczególnymi Żabkami są wyraźne – w jednych sklepach jest czysto, personel miły i produkty zawsze dostępne, w innych brakuje podstawowych artykułów, a obsługa wydaje się niechętna do pomocy. Ceny, jak na sklep convenience, są dość wysokie, co akceptuję, ale w zamian oczekiwałbym większej spójności w jakości usług. Podsumowując sieć jest wygodna i dobrze zorganizowana, ale jakość obsługi i dostępność produktów zależy od konkretnej lokalizacji.

Klient_0RXvj

14.02.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Odwiedzając sklep sieci...
Odwiedzając sklep sieci Żabka w Ostrowcu Świętokrzyskim po wejściu do sklepu zostałam miło przywitana,sklep był czysty i dobrze zatowarowany, po podejściu do kasy z zakupami ekspedientka zapytała czy posiadam aplikację żabki,zaproponowała hot doga oraz promocyjny produkt z koszyczka przy kasie po zapytaniu jakie warianty kiełbasek są dostępne były dostępne dwa rodzaje dużych hot dogów oraz trzy rodzaje małych,wybrałam małego z parówką z szynki produkt był świeży.Po zapłaceniu za zakupy otrzymałam paragon i zostałam zaproszona ponownie.Nie było rzeczy do której można by było się "przyczepić".

Placówka

Ćmielów, Sandomierska 237

Nie zgadzam się (0)
Będąc klientem sieci...
Będąc klientem sieci żabka spotykam się z obsługą klienta według standardów. Kasjerzy najczęściej pytają o aplikacje i polecają produkt. Jednakże nie w każdym z sklepów tej sieci tak jestem obsługiwana. Czasem sklep jest niedotowarowany a szczególnie na dolnych półkach sklepu jest pełno kurzu.

MalotrMalotr_vXCZ

13.02.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjne miejsce! Personel...
Rewelacyjne miejsce! Personel niezwykle kompetentny, miły i zaangażowany, dzięki czemu obsługa przebiegła sprawnie i profesjonalnie. Czas oczekiwania minimalny, a oferta bogata i dobrze przemyślana. Wnętrze eleganckie, nowoczesne i zadbane – zdecydowanie warto tu wrócić!

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Sklep wygląda pięknie,...
Sklep wygląda pięknie, chociaż kasjerka była zła, nie przywitała się i nie pożegnała się

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Żabka to świetne...
Żabka to świetne rozwiązanie dla osób, które cenią sobie wygodę i szybkie zakupy w ciągu dnia. Jest dobrą alternatywą dla ludzi zabieganych, nie mających czasu na zrobienie sobie posiłku, ponieważ wchodząc do sklepu, czeka na nich szeroka gama różnych dań na szybko, możliwych również do zjedzenia na ciepło na miejscu. Sklepy te wyróżnia przede wszystkim dużo mniejsza kolejka, niż do innych sklepów typu hipermarket. Ogromną zaletą jest fakt, iż w żabkach możemy również zrobić zakupy w niedziele niehandlowe oraz święta. Dodatkowo, możliwość odbierania oraz nadawania paczek, sprawia, że my jako klienci nie musimy jeździć po innych punktach.

VanessaBuła_eRqI

13.02.2025

Placówka

Gliwice, Bardowskiego 4

Nie zgadzam się (0)
Dobre miejsce na...
Dobre miejsce na szybkie zakupy. Produkty świeże, a obsługa zazwyczaj miła. Minusem jest mała przestrzeń i czasami długie kolejki, ale ogólnie sklep jest wygodny.

Klient_WgKjl

13.02.2025

Placówka

Szczecin, Baluki 4

Nie zgadzam się (0)
Miła obsługa ....
Miła obsługa . Duży wybór artykułów . Wszystko szybko i sprawnie .

Placówka

Starogard Gdański, Rynek 15

Nie zgadzam się (0)
Dotychczas byłam zadowolona...
Dotychczas byłam zadowolona z tego sklepu, jednak od czasu zmiany personelu jego jakość znacząco spadła. Na sklepie panował duży chaos i nieporządek, co utrudniało dostęp do produktów na półkach. Gdy podeszłam do kasy, ekspedient był zajęty rozmową ze znajomym – z treści wynikało, że umawiali się na wspólne wyjście. Nie zwracał uwagi na klientów, a ja musiałam czekać około 3 minuty, ponadto za mną zaczęła zbierać się już dość spora kolejka. Po zwróceniu mu uwagi, bo spieszyłam się na pociąg, usłyszałam, że mogę skorzystać z kasy samoobsługowej. Niestety, na liście zakupów miałam wyroby tytoniowe, więc potrzebowałam jego pomocy, której nie otrzymałam od razu. Szkoda, bo wcześniej nie miałam żadnych zastrzeżeń. Sklep traci na jakości zarówno wizualnie, jak i pod względem obsługi. Na plus – jak zawsze dobra dostępność towarów. E-mail: Nicole3_3@interia.pl

XYZ123

12.02.2025

Placówka

Chrzanów, Grzybowa 14

Nie zgadzam się (0)
Personel zazwyczaj miły...
Personel zazwyczaj miły , chociaż zdążają się osoby które zachowują się tak jak by pracowały tam za karę. W sklepie zazwyczaj brudno i często pracownicy nie polecają produktów, które są tańsze z aplikacją . Czasami spotykam się że pracownik jest ubrany we własnym ubraniu ( nie pracowniczym) lub pomaga w układaniu towaru kolega bądź koleżanka nie pracująca w sklepie .

SaraKuste_F1kS

12.02.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłem Żabkę i...
Odwiedziłem Żabkę i byłem pozytywnie zaskoczony jakością obsługi – pracownik przywitał mnie uprzejmym "Dzień dobry" i chętnie pomógł w znalezieniu produktu. Owoce i warzywa były świeże, dobrze ułożone i wyglądały apetycznie, co świadczy o dbałości o jakość. Zatowarowanie sklepu również było na wysokim poziomie – wszystkie podstawowe produkty były dostępne, a półki uporządkowane. Cała wizyta przebiegła sprawnie, a przyjazna atmosfera sprawiła, że zakupy były przyjemnością.

VotingbeLike_jh9E

12.02.2025

Placówka

Warszawa, Świętochowskiego 2

Nie zgadzam się (0)
Z przykrością informuje...
Z przykrością informuje że żabke w stalowej woli przy ul 1 sierpnia 2 jest fatalnie zarządzana oraz obsługiwana. Pani Małgorzata nie wiem czy na pewno ma tak na imię Blondynka nie jest osobą kompetentną by obsługiwać klientów gdyż jest nie mila i podchodzi lekcewarzaco do klientów po prostu masakra

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Szybka obsługa, dobrze...
Szybka obsługa, dobrze zaopatrzony sklep do małých zakupów jak i również lunchu.

Bartix69

09.02.2025

Placówka

Kraków, Osiedle Oświecenia 33a/3a

Nie zgadzam się (0)
W odwiedzonym dziś...
W odwiedzonym dziś sklepie Żabka spotkałam miły i uśmiechnięty personel. Wnętrze sklepu było czyste, produkty były uporządkowane i miały oznaczenia cenowe. Obsługa przy kasie przebiegła sprawnie i bezproblemowo.

klientka_7

08.02.2025

Placówka

Wrocław, ul. Rodakowskiego 4

Nie zgadzam się (0)
Sklep był czysty...
Sklep był czysty i dołożony. Niestety obsługa nie spytała mnie o aplikację przez co nie koniecznie musiałam pamiętać o zeskanowaniu i skorzystaniu z promocji z aplikacji.

Placówka

Wrocław, ul. Legnicka 17

Nie zgadzam się (0)
Ostatnia wizyta w...
Ostatnia wizyta w tym sklepie to porażka.. bardzo niemiła obsluga, niezainteresowana klientem tylko rozmową przez telefon.

Klient_04nS0

08.02.2025

Placówka

Kielce, Bodzentyńska 5

Nie zgadzam się (0)
Miła obsługa
Miła obsługa

zarejestrowany-uzytkownik

08.02.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dzień dobry. W...
Dzień dobry. W odniesieniu do wspomnianego sklepu, pragnę wyrazić najwyższe uznanie dla poziomu obsługi klienta i panującej tam przyjaznej atmosfery. Sklep ten zdecydowanie wyróżnia się na tle konkurencji. Wszystkie dostępne produkty są świeże, a nie stwierdziłem występowania artykułów o przeterminowanej daty ważności.

Klient_IiSZf

07.02.2025

Placówka

Strzelin, Mickiewicza 3c

Nie zgadzam się (0)
Sklep bardzo czysty Brak...
Sklep bardzo czysty Brak cen na niektórych produktach na półce promocyjnej. Czystość na boksie kasowym Przywitała mnie słowami dzień dobry Ekspedientka Wioletta bardzo szybko obsługiwała ale bardzo wulgarnie się odzywała Nie zapytała mnie o aplikacje żabki jak również nie zaproponowała dodatkowego produktu jak również nie zaprosiła na kolejne zakupy. Nie pożegnała mnie słowami dowodzenia.

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Duży wybór usług.
Duży wybór usług.

zarejestrowany-uzytkownik

07.02.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Żabka

Żabka to sklepy spożywcze obecne na polskim rynku od 1998 roku. Pierwsze sklepy pojawiły się w Poznaniu i Swrzędzu. Sklepy są liderem segmentu modern convenience. Ideą marki jest bliskość i wygoda klientów. Żabka posiada sklepy w ilości przekraczającej 6 tys. W ofercie znajdują się produkty spożywcze, chemia domowa, usługi np. w zakresie odbioru paczek oraz kącik gastronomiczny. Misją Marki jest tworzenie wartości poprzez ułatwianie ludziom życia. Żabka pragnie także aby jej sklepy były świadomym wyborem podczas codziennych zakupów, być częścią lokalnej społeczności oraz być najbardziej przystępną franszyzą w Polsce.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Żabka?

Ktoś 22 godzin temu dodał opinię na temat tej firmy

Jako osoba, która...
Jako osoba, która odwiedziła wiele sklepów Żabka w różnych lokalizacjach, mogę ocenić je jako wygodne, ale nierówne pod względem jakości obsługi i zatowarowania. Standardowe zalety to szybkie zakupy, długie godziny otwarcia i dobre usługi dodatkowe, jak odbiór paczek czy gotowe dania. Jednak różnice między poszczególnymi Żabkami są wyraźne – w jednych sklepach jest czysto, personel miły i produkty zawsze dostępne, w innych brakuje podstawowych artykułów, a obsługa wydaje się niechętna do pomocy. Ceny, jak na sklep convenience, są dość wysokie, co akceptuję, ale w zamian oczekiwałbym większej spójności w jakości usług. Podsumowując sieć jest wygodna i dobrze zorganizowana, ale jakość obsługi i dostępność produktów zależy od konkretnej lokalizacji.
Zgadzasz się?