KM Delikatesy

(3.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Spory market z...
Spory market z artykułami spożywczymi, alkoholem, chemią, kosmetykami, napojami, prasą, zabawkami i artykułami papierniczymi. Z zaopatrzeniem nie ma problemów, dostaniemy tu prawie wszystko, a warzywa i owoce oraz wędliny i mięso są swieże i dobrej jakości. Sklep estetyczny i przejrzysty. Duże zastrzeżenia mam jednak do obsługi - personel z niektórych działów (np. swieze ryby, warzywa i owoce, sery i wędliny) nie ma zbyt szerokiej wiedzy o towarze, który sprzedaje. Nie potrafi powiedzieć, kiedy była dostawa, czy produkty są swieze, skad pochodzą. Czasem bywa niemiło, pracownik potrafi odmówić pokrojenia konkretnego produktu, klient nie czuje się obsłużony na odpowiednim poziomie. A przy poziomie cen w tym sklepie (nie jest tanio) warto byłoby bardziej zadbać o dobre samopoczucie klienta.

zarejestrowany-uzytkownik

10.06.2012

Placówka

Warszawa, ul. Wspólna 24

Nie zgadzam się (1)

KM Delikatesy

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż KM Delikatesy?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Spory market z...
Spory market z artykułami spożywczymi, alkoholem, chemią, kosmetykami, napojami, prasą, zabawkami i artykułami papierniczymi. Z zaopatrzeniem nie ma problemów, dostaniemy tu prawie wszystko, a warzywa i owoce oraz wędliny i mięso są swieże i dobrej jakości. Sklep estetyczny i przejrzysty. Duże zastrzeżenia mam jednak do obsługi - personel z niektórych działów (np. swieze ryby, warzywa i owoce, sery i wędliny) nie ma zbyt szerokiej wiedzy o towarze, który sprzedaje. Nie potrafi powiedzieć, kiedy była dostawa, czy produkty są swieze, skad pochodzą. Czasem bywa niemiło, pracownik potrafi odmówić pokrojenia konkretnego produktu, klient nie czuje się obsłużony na odpowiednim poziomie. A przy poziomie cen w tym sklepie (nie jest tanio) warto byłoby bardziej zadbać o dobre samopoczucie klienta.