Delikatesy podwawelskie

(3.25)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (6 z 8)

Do sklepu, który...
Do sklepu, który leży najbliżej mojego domu udałem się w celu zrobienia podstawowych zakupów. Niewielka ilość pań zajmujących się układaniem towarów na półkach i jednoczesnym obsługiwaniem klientów przy kasach nie jest jednak za dobrym pomysłem. Wchodząc do sklepu trudno zorientować się za co konkretna osoba odpowiada. Obsługa sklepu nie jest też w stanie dokładnie wskazać, gdzie dany towar się znajduje, czego przykładem była sytuacja, w której to, po ciężkich poszukiwaniach, zapytałem jedną z pań układających towar na półkach, gdzie dany produkt leży. Otrzymałem skromną odpowiedź, że na dziale z warzywami. Pani nie była nawet skłonna podnieść wzroku na osobę, która zadaje jej pytanie. W tym samym czasie reszta doradców zajmowała się obsługą innych osób na konkretnych już stanowiskach typu kasa, stoisko z nabiałem. Po znalezieniu wszystkich produktów udałem się do kasy. Kolejnym problemem na mojej drodze okazał się fakt, że ekspedientka stwierdziła, że nie ma możliwości wydania mi reszty ze 100 złotych i powinienem zapłacić kartą. Warto nadmienić fakt, że stojąc w kolejce zauważyłem, że w kasie posiada ona stosowną ilość pieniędzy, a do wydania miała mi zaledwie około 40 złotych. Zwróciłem również uwagę na to, że pomimo lekkiego chaosu w sklepie, każdy dział z osobna jest na bieżąco sprzątany, a towary nie mieszają się ze sobą.

Maciej_1147

10.07.2017

Placówka

Kraków, Meissnera

Nie zgadzam się (1)
Sklep jest wyposażony...
Sklep jest wyposażony w duży asortyment i można w nim kupić prawie wszystko, co jest potrzebne na co dzień. Od jedzenia przez słodycze, przekąski, napoje, alkohole, kosmetyki, środki czystości i inne drobne rzeczy. Szeroki wybór produktów spośród różnych firm powoduje możliwość, testowania i w końcu wybrania ulubionego, sprawdzonego produktu.Jest schludno, panuje porządek i jest dużo miejsca. W sklepie jest puszczana muzyka, która powoduje, że przyjemniej robi się zakupy. Rzadko zdarzają się kolejki. Panie są bardzo sympatyczne, miłe i pomocne, choć niektóre z nich mogłyby troszkę bardziej o siebie zadbać.Minusem jest jakość niektórych warzyw i owoców np.: marchewki, papryka, cytryna, pomarańcze, pietruszka, cebula. Te produkty były w opłakanym stanie. Moim zdaniem nie powinny pojawić się w sklepie.W sklepie znajdują się również samoobsługowe kasy, które uważam za super rozwiązanie, ponieważ jeżeli mamy tylko kilka produktów możemy szybciej skończyć zakupy.

Kamil_1027

01.05.2017

Placówka

Kraków, Meissnera

Nie zgadzam się (0)
Przeprowadzony ostatnimi czasy...
Przeprowadzony ostatnimi czasy remont sklepu był bardzo trafną inwestycją. Obecnie w sklepie znacznie przyjemniej robi się zakupy. Jest więcej miejsca. Wzbogacony został również asortyment oferowanych klientom produktów. Towary są estetycznie wyeksponowane. W sklepie panuje porządek. Mam jedynie pewne zastrzeżenia do obsługi sklepu, która nieco odstawała od standardów w innych sklepach.

zarejestrowany-uzytkownik

26.10.2016

Placówka

Kraków, Meissnera

Nie zgadzam się (1)
Pracowałam na Brodowicza......
Pracowałam na Brodowicza... starsze panie posądzały nowe osoby o kradzież, ze wszystko źle robią...a same dużo wynosiły przychodząc do pracy na 7 co robiły na początku zmiany? sobie zakupy jak jeszcze sklep był zamknięty... oraz towar po dacie na półkach bardzo przeterminowany... nowym patrzą na ręce a same kradną...ps. bez podstawne po sądy o kradzieże nie dotykałam nie swoich rzeczy,jestem osobą chorą, nie ukrywałam tego zatrudniając się... sprawdzanie pleców bez powodu PORAŻKA jednym słowem...NIE POLECAM. A panią tam życzę powodzenia, aby im się w końcu noga powinęła...A panowie ochroniarze wierzyli tym babka co masowo kombinują i mało co robią przez cały czas pracy...(7godz.) Osobiście modliłam się o zwolnienie... bułki znikały przed otwarciem sklepu....szpinakowe...

axxxxxxx

17.03.2016

Placówka

Kraków, Brodowicza 5

Nie zgadzam się (0)
Mały sklepik osiedlowy....
Mały sklepik osiedlowy. Obsługa bardzo miła, przy wejściu zawsze pierwsi mówią 'dzień dobry', a po zrobionych zakupach 'do widzenia'. W razie problemów ze znalezieniem towaru chętnie udzielają informacji, pozytywne nastawienie do klienta. Towar na półkach raczej dobry, chociaż kilka razy zdarzyło się znaleźć produkty o jednym dniu ważności lub w dniu zakupów on mijał. Jedyny problem to niekiedy niezgranie się dwóch pracownic w obsługiwaniu kasy i jednocześnie stoiska z serami/wędlinami, w tym wypadku przy jednym lub drugim stanowisku jest dość spora kolejka.

Katarzyna_4782

28.05.2015

Placówka

Kraków, Śliczna 32C

Nie zgadzam się (0)
Sklep posiada bardzo...
Sklep posiada bardzo duży asortyment w bardzo przystępnych cenach.Towar jest estetycznie poukładany na półkach, a każdy produkt posiada widoczną cenę.W sklepie panuje porządek, brak jakichkolwiek zanieczyszczeń.Obsługa posiada wiedzę na temat sprzedawanego produktu.Jedynym minusem sklepu to płatność kartą od odkreślonej kwoty oraz tworzące się kolejki w sklepie, nie zawsze wszystkie kasy są czynne.

Artur_570

30.09.2014

Placówka

Kraków, Meissnera

Nie zgadzam się (0)

Delikatesy podwawelskie

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Delikatesy podwawelskie?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Do sklepu, który...
Do sklepu, który leży najbliżej mojego domu udałem się w celu zrobienia podstawowych zakupów. Niewielka ilość pań zajmujących się układaniem towarów na półkach i jednoczesnym obsługiwaniem klientów przy kasach nie jest jednak za dobrym pomysłem. Wchodząc do sklepu trudno zorientować się za co konkretna osoba odpowiada. Obsługa sklepu nie jest też w stanie dokładnie wskazać, gdzie dany towar się znajduje, czego przykładem była sytuacja, w której to, po ciężkich poszukiwaniach, zapytałem jedną z pań układających towar na półkach, gdzie dany produkt leży. Otrzymałem skromną odpowiedź, że na dziale z warzywami. Pani nie była nawet skłonna podnieść wzroku na osobę, która zadaje jej pytanie. W tym samym czasie reszta doradców zajmowała się obsługą innych osób na konkretnych już stanowiskach typu kasa, stoisko z nabiałem. Po znalezieniu wszystkich produktów udałem się do kasy. Kolejnym problemem na mojej drodze okazał się fakt, że ekspedientka stwierdziła, że nie ma możliwości wydania mi reszty ze 100 złotych i powinienem zapłacić kartą. Warto nadmienić fakt, że stojąc w kolejce zauważyłem, że w kasie posiada ona stosowną ilość pieniędzy, a do wydania miała mi zaledwie około 40 złotych. Zwróciłem również uwagę na to, że pomimo lekkiego chaosu w sklepie, każdy dział z osobna jest na bieżąco sprzątany, a towary nie mieszają się ze sobą.