Hotel Podlasie

(3.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 4)

Hotel "Podlasie w...
Hotel "Podlasie w Białymstoku" to trzygwiazdkowy obiekt, który zasługuje na szczególną uwagę. Każdy pion eksploatacyjny tego obiektu jest bardzo fachowo zarządzany przez starannie dobrany personel. Starannie zaaranżowany wystrój oraz wyposażenie pokoi hotelowych świadczy o bardzo dobrym guście właścicieli. Na szczególną uwagę zasługuje część gastronomiczna, która wydaje się być w centrum zainteresowania kierownictwa oraz personelu hotelu. Kuchnia serwuje znakomitej jakości dania kuchni polskiej i staropolskiej oraz bogaty zestaw win. Jednak widać wyraźnie,że oczkiem w głowie kierownictwa hotelu jest oferta śniadaniowa. Rzadko można spotkać taki wybór dań stołu śniadaniowego. Każdy z pewnością znajdzie tutaj coś dla siebie. W całym obiekcie panuje wzorowa organizacja pracy oraz czystość, do której przywiązuje się tutaj szczególną uwagę. Wśród obiektów noclegowych regionu Podlasia ten hotel zasługuje na szczególną uwagę oraz przychylność turystów i podróżnych.

Marek_867

06.02.2014

Placówka

Białystok, 42 Pułku Piechoty 6

Nie zgadzam się (0)
Znakomity hotel, przystępne...
Znakomity hotel, przystępne ceny. Bardzo dobra jakość obsługi. Wygląd hotelu przyjemny- przede wszystkim czysto i schludnie. Na wysoką ocenę zasługuje restauracja- jedzenie bardzo smaczne. Hotel położony na obrzeżach miasta- dojazd w czasie mojego pobytu nie był dość komfortowy ze względu na przebudowę drogi. Mimo wszystko jestem bardzo zadowolona i jeśli będę jeszcze raz wybierała się na festiwal do Białegostoku na pewno ich ofertę wezmę w pierwszej kolejności pod uwagę.Polecam.

Anastazja_8

28.10.2012

Placówka

Białystok, ul. 27 Lipca 24/1

Nie zgadzam się (0)
W dniu 1...
W dniu 1 lipca miałem kontakt z Hotelem Podlasie w Białymstoku, ul. 27 lipca 24/1. Był to kontakt telefoniczny. Zadzwoniłem na recepcję, aby zarezerwować pokój na 1 noc wraz ze śniadaniem. Telefon odebrała młoda kobieta, przedstawiła miejsce do którego telefonowałem, oraz podała własne imię i nazwisko. Potwierdziła możliowść rezerwacji i dostępność interesujących mnie pokoi. Zadałem dodatkowe pytanie: jaka jest różnica między pokojem standard a pokojem pakiet. W kilku słowach zostało mi to wyjaśnione, a mianowice pokój pakiet ma w „zestawie” bon kwotowy z możliowścią jego realizacji na dowolne usługi hotelu. Złożyłem rezerwację. Zaniepokoiło mnie jednak zachowanie recepcjonistki: większą część rozmowy parskała śmiechem do słuchawki, jakby rozśmieszana przez współpracownice. Poczułem się zlekceważony jako klient, bowiem nie sądzę, aby standardem hotelu było takie zachowanie. To wręcz niedozwolone. Poczułem się bardzo niemiło, a w momencie odkładania słuchawki przez panią recepcjonistkę, słyszałem już gromki śmiech. Nie życzę sobie robienia żartów z klientów i chyba mimo atrakcyjnych cen i dobrej klasy pokoi, zastanowię się nad ofertą innych hoteli dla firmy, w której pracuję.

zalogowany_użytkownik

02.07.2009

Placówka

Białystok, ul. 27 Lipca 24/1

Nie zgadzam się (21)

Hotel Podlasie

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Hotel Podlasie?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dobrze.
Bardzo dobrze.