Fabryka AGD

(4.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Przyznam, że powinnam...
Przyznam, że powinnam ocenić pozytywnie ten sklep. Jednak mam trochę mieszane uczucia. Otrzymałam sprzęt z luźnymi drzwiczkami z jednej strony, oraz milimetrową szparą. Druga strona jest szczelna, do tego drzwiczki są dobrze zamocowane. Po otrzymaniu skontaktowałam się telefonicznie z pracownikiem sklepu i ustaliłyśmy, że mam odesłać piekarnik. Kontakt był bardzo dobry, pracownicy są słowni, po chwili otrzymałam maila z potwierdzeniem, a dwa dni później informację dotyczącą reklamacji. I tu było wielkie zaskoczenie, ponieważ podobno te piekarniki tak mają i to jest celowe, a my mamy zapłacić za przesyłkę spowodowaną bezpodstawną reklamacją. Wg mnie pracownik przyjmujący zgłoszenie powinien wiedzieć o takiej specyfikacji sprzętu. Ostatecznie udało nam się umówić, że dopłacimy tylko za wysyłkę w jedną stronę, ale i tak mam niesmak, że w takiej sytuacji zmuszeni byliśmy dopłacać.. Nie do końca też chce mi się wierzyć, że milimetrowa szpara, niedotykanie gumki-uszczelki oraz latające drzwiczki z jednej strony są celowe, ale piekarnik był nam koniecznie potrzebny kilka dni później, a korzystając z innego sklepu internetowego mógłby nie dojść na czas. Może jakiś specjalista się wypowie na temat tych drzwiczek, a mi pozostaje pozytywnie ocenić kontakt, terminowość - bo przesyłka wysłana była błyskawicznie oraz -niestety - negatywnie konieczność dopłaty, skoro tak naprawdę wysyłka nie powinna dojść do skutku.

Em.

26.06.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Fabryka AGD

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Fabryka AGD?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Przyznam, że powinnam...
Przyznam, że powinnam ocenić pozytywnie ten sklep. Jednak mam trochę mieszane uczucia. Otrzymałam sprzęt z luźnymi drzwiczkami z jednej strony, oraz milimetrową szparą. Druga strona jest szczelna, do tego drzwiczki są dobrze zamocowane. Po otrzymaniu skontaktowałam się telefonicznie z pracownikiem sklepu i ustaliłyśmy, że mam odesłać piekarnik. Kontakt był bardzo dobry, pracownicy są słowni, po chwili otrzymałam maila z potwierdzeniem, a dwa dni później informację dotyczącą reklamacji. I tu było wielkie zaskoczenie, ponieważ podobno te piekarniki tak mają i to jest celowe, a my mamy zapłacić za przesyłkę spowodowaną bezpodstawną reklamacją. Wg mnie pracownik przyjmujący zgłoszenie powinien wiedzieć o takiej specyfikacji sprzętu. Ostatecznie udało nam się umówić, że dopłacimy tylko za wysyłkę w jedną stronę, ale i tak mam niesmak, że w takiej sytuacji zmuszeni byliśmy dopłacać.. Nie do końca też chce mi się wierzyć, że milimetrowa szpara, niedotykanie gumki-uszczelki oraz latające drzwiczki z jednej strony są celowe, ale piekarnik był nam koniecznie potrzebny kilka dni później, a korzystając z innego sklepu internetowego mógłby nie dojść na czas. Może jakiś specjalista się wypowie na temat tych drzwiczek, a mi pozostaje pozytywnie ocenić kontakt, terminowość - bo przesyłka wysłana była błyskawicznie oraz -niestety - negatywnie konieczność dopłaty, skoro tak naprawdę wysyłka nie powinna dojść do skutku.