Moto-akcesoeria.pl

(3.83)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

Moto-akcesoria.pl czyli sklep...
Moto-akcesoria.pl czyli sklep dla motocyklistów. Teoretycznie według sloganów reklamowych ubierzesz tam siebie i swój motocykl.Personel w bydgoskim salonie to najprawdopodbniej dwóch studentów raczej mało doświadczonych w handlu. Ponadto w kwestiach typowo motocyklowych też raczej to doświadczenie nie jest największe albo może go nawet nie być. Brak motywacji połączony ze znużeniem jest widoczny na twarzach pracowników. Jeden sprawia wrażenie miłego ale ma braki w fachowości natomiast drugi niby coś tam wie ale nie sprawia sympatycznego wrażenia. Tak więc personel w kwestiach typowo doradczych niewiele nam pomoże - musimy sami sobie radzić podobnie jak w trasie na naszym jednośladzie ;).Natomiast jeśli chodzi o kwestie typowej obsługi to panowie sobie radzą w czym bardzo pomaga im ograniczony do minimum przepływ klientów w salonie.W kwestii oferty to salon pełni rolę punktu odbioru towaru niż prawdziwego salonu. Towar niby jest ale jak chcemy kupić to okazuje się tak naprawdę to jest ale w centrali. Było by to do akceptacji bo kilka firm tak działa ale czasy oczekiwania na sprowadzenie towaru są stanowczo za długie. Mówimy tu o 7 dniach czekania na przesyłkę. Można zamówić tylko jedną rzecz do przymierzenia a wiadomo, że rozmiarówka może różnie wypadać. Czyli jak chcesz przymierzyć trzy różne rozmiary to czekasz 21 dni i musisz dać zaliczkę. Trochę chory system ale może komuś to będzie pasować.Pracownicy nie są do końca zorientowani co mają na stanie a czego nie mają. Mam na myśli centralę odpowiedzialną za sprzedaż wysyłkową bo sklepie oprócz kilku rzeczy które chyba są dekoracją raczej za wiele nie ma.Sklep sam w sobie jest dobrze oznakowany i widoczny z ulicy. W środku panuje porządek, wszystko to co akurat maja na miejscu jest dobrze wyeksponowane i łatwe do odnalezienia. Zakupy umila muzyka i temperatura otoczenia właściwie dobrana. Kolorystyka wnętrza i oświetlenie są miłe dla oka.Podsumowując na pierwszy rzut oka super ale jak chcesz coś zamówić w dobrej cenie musisz być bardzo cierpliwy i pobłażliwy.

zarejestrowany-uzytkownik

28.12.2014

Placówka

Bydgoszcz, Fordońska 137

Nie zgadzam się (0)
W kwietniu wybrałem...
W kwietniu wybrałem się po zakup nowego akumulatora do motocykla, jednak nie do końca wiedziałem jaki wybrać. Pan, który mnie obsługiwał bardzo dobrze znał się na rzeczy, szybko doradził i wybrał dość dobrą pozycję w atrakcyjnej cenie.

Marcin_2108

07.06.2014

Placówka

Gdańsk, al. Grunwaldzka 229

Nie zgadzam się (0)
Chłopak pokazałą mi...
Chłopak pokazałą mi tą stronę i jest to sklep raczej przeznaczony dla męskiego grona. Ale nie tylko tylko, że to jest sklep motocyklowy oferujący kaski, spodnie, rękawice, torby oraz inne akcesoria renomowanych firm. Ich oferta obejmuje ponad 33 000 produktów w ciągłej sprzedaży oraz wielokrotnie więcej produktów dostarczanych na specjalne zamówienia klienta.

Jabłonka

29.06.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Moto-akcesoeria.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Moto-akcesoeria.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Moto-akcesoria.pl czyli sklep...
Moto-akcesoria.pl czyli sklep dla motocyklistów. Teoretycznie według sloganów reklamowych ubierzesz tam siebie i swój motocykl.Personel w bydgoskim salonie to najprawdopodbniej dwóch studentów raczej mało doświadczonych w handlu. Ponadto w kwestiach typowo motocyklowych też raczej to doświadczenie nie jest największe albo może go nawet nie być. Brak motywacji połączony ze znużeniem jest widoczny na twarzach pracowników. Jeden sprawia wrażenie miłego ale ma braki w fachowości natomiast drugi niby coś tam wie ale nie sprawia sympatycznego wrażenia. Tak więc personel w kwestiach typowo doradczych niewiele nam pomoże - musimy sami sobie radzić podobnie jak w trasie na naszym jednośladzie ;).Natomiast jeśli chodzi o kwestie typowej obsługi to panowie sobie radzą w czym bardzo pomaga im ograniczony do minimum przepływ klientów w salonie.W kwestii oferty to salon pełni rolę punktu odbioru towaru niż prawdziwego salonu. Towar niby jest ale jak chcemy kupić to okazuje się tak naprawdę to jest ale w centrali. Było by to do akceptacji bo kilka firm tak działa ale czasy oczekiwania na sprowadzenie towaru są stanowczo za długie. Mówimy tu o 7 dniach czekania na przesyłkę. Można zamówić tylko jedną rzecz do przymierzenia a wiadomo, że rozmiarówka może różnie wypadać. Czyli jak chcesz przymierzyć trzy różne rozmiary to czekasz 21 dni i musisz dać zaliczkę. Trochę chory system ale może komuś to będzie pasować.Pracownicy nie są do końca zorientowani co mają na stanie a czego nie mają. Mam na myśli centralę odpowiedzialną za sprzedaż wysyłkową bo sklepie oprócz kilku rzeczy które chyba są dekoracją raczej za wiele nie ma.Sklep sam w sobie jest dobrze oznakowany i widoczny z ulicy. W środku panuje porządek, wszystko to co akurat maja na miejscu jest dobrze wyeksponowane i łatwe do odnalezienia. Zakupy umila muzyka i temperatura otoczenia właściwie dobrana. Kolorystyka wnętrza i oświetlenie są miłe dla oka.Podsumowując na pierwszy rzut oka super ale jak chcesz coś zamówić w dobrej cenie musisz być bardzo cierpliwy i pobłażliwy.