Peek&Cloppenburg

(1.33)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 203)

Pokaż wszystkie opinie

Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy sklepu Peek&Cloppenburg w Galerii Krakowskiej. Jest to elegancki sklep z odzieżą, gdzie można znaleźć niemal każdą znaną markę na polskim rynku. Sklep jest przestronny i wybór jest bardzo duży. Duży jest również wachlarz cen, od produktów tanich do tych na prawdę drogich. Obsługa jest uprzejma i chętnie pomaga.

Artur_486

15.05.2012

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (0)

Peek&Cloppenburg

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Peek&Cloppenburg?

Ktoś 5 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Zakupiona w 2024...
Zakupiona w 2024 r. firmowa torebka Calvin K. a pierwszy raz użyta w 2025 r. ( czyli rok po zakupie) sypie się jak chińskie nie wiem co! Obsługa zasłania się, że proces reklamacyjny dotyczy tylko produktów, które klient otrzymał, a które okazały się wadliwe zaraz po rozpakowaniu, więc torba, która leżała w szafie przez blisko rok w oryginalnym opakowaniu nie podlega reklamacji. W mojej ocenie sypałaby się tak samo gdybym rozpakowała ją w 2024 roku! Okropne podejście do klienta a markowa rzecz okazała się nic nie wartym kawałkiem szmaty i nie bolałoby mnie to gdyby nie cena produktu. Kupiłam bo myślałam, że za ceną idzie jakość ale niestety zarówno produkt jak i obsługa sklepu to jeden wielki badziew! (opinia zmoderowana z uwagi na treść)
Zgadzasz się?