Moja obserwacja dotyczy sklepu Peek&Cloppenburg w Galerii Krakowskiej. Jest to elegancki sklep z odzieżą, gdzie można znaleźć niemal każdą znaną markę na polskim rynku. Sklep jest przestronny i wybór jest bardzo duży. Duży jest również wachlarz cen, od produktów tanich do tych na prawdę drogich. Obsługa jest uprzejma i chętnie pomaga.
Zakupiona w 2024 r. firmowa torebka Calvin K. a pierwszy raz użyta w 2025 r. ( czyli rok po zakupie) sypie się jak chińskie nie wiem co! Obsługa zasłania się, że proces reklamacyjny dotyczy tylko produktów, które klient otrzymał, a które okazały się wadliwe zaraz po rozpakowaniu, więc torba, która leżała w szafie przez blisko rok w oryginalnym opakowaniu nie podlega reklamacji. W mojej ocenie sypałaby się tak samo gdybym rozpakowała ją w 2024 roku! Okropne podejście do klienta a markowa rzecz okazała się nic nie wartym kawałkiem szmaty i nie bolałoby mnie to gdyby nie cena produktu. Kupiłam bo myślałam, że za ceną idzie jakość ale niestety zarówno produkt jak i obsługa sklepu to jeden wielki badziew! (opinia zmoderowana z uwagi na treść)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.