Peek&Cloppenburg

(1.46)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 201)

Pokaż wszystkie opinie

Przestrzegam klientów, którzy...
Przestrzegam klientów, którzy w sklepie internetowym zamawiają produkty, w przypadku zwrotu towaru, sklep nie zwraca pieniędzy

Niezweryfikowany Klient_Ke2O

08.08.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Peek&Cloppenburg

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Peek&Cloppenburg?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Chciałbym wyrazić swoje...
Chciałbym wyrazić swoje niezadowolenie z poziomu obsługi klienta w tym sklepie. Otrzymałem towar w uszkodzonym stanie, a w odpowiedzi zaproponowano mi jedynie niewielki rabat, co nie jest akceptowalnym rozwiązaniem. Po mojej odmowie kontakt ze strony sklepu został całkowicie przerwany, a do tej pory nie uzyskałem jasnych informacji na temat procedury zwrotu.