Rubens

(4.25)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Pierwsze wrażenie.. Kupiłam...
Pierwsze wrażenie.. Kupiłam nocleg w Hotelu, a przed wejściem widzę, że to 'pokoje gościnne'. Będąc już w pokoju zorientowałam się, że to nie przypadek, bo na hotel, a tym bardziej trzygwiazdkowy standard jest dość niski. Fakt, jest czysto, ale zdjęcia są ładnie obrobione i przygotowane (dużo żywych kwiatów etc.), a w rzeczywistości stylizacja na rubensowskie czasy polega na wstawieniu tandetnych elementów, które spotkamy w wielu dawno nieremontowanych mieszkaniach. Rzeczywiście, przypominało to niedrogi pensjonat/pokoje gościnne. Panie w recepcji były bardzo uprzejme. Z uśmiechem odpowiadały na każdą prośbę. I to chyba najlepszy aspekt tego miejsca - życzliwa obsługa. Śniadanie świeże i smaczne, każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Kupiłam nocleg w tym hotelu w promocji, więc narzekać nie powinnam. Ale gdybym zapłaciła pełną kwotę czułabym się bardzo rozczarowana wykorzystaniem słowa 'hotel' w ofercie i na stronie, oraz standardem miejsca. Patrząc na cenę jaką zapłaciłam jestem zadowolona. Choć chyba nie na tym powinna polegać oferta grupowych zakupów.

Em.

04.08.2012

Placówka

Kraków, Rejtana

Nie zgadzam się (0)
Na razie dokonaliśmy...
Na razie dokonaliśmy z mężem tylko rezerwacji w tym hotelu, ale bardzo podobał mi się dobry kontakt oraz życzliwy personel. Mam nadzieję, że podobnie będzie, kiedy już w hotelu zjawiliśmy się. Rezerwowałam mailowo noclegi w tym hotelu. Byłam w szoku, kiedy po kilku minutach otrzymałam odpowiedź. Rezerwacja dokonana w sposób życzliwy i szybki. Fakt, nie udało nam się zarezerwować pokoju, jaki chcieliśmy, ale to już nie wina obsługi hotelu.

Em.

18.07.2012

Placówka

Kraków, Rejtana

Nie zgadzam się (0)

Rubens

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Rubens?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Pierwsze wrażenie.. Kupiłam...
Pierwsze wrażenie.. Kupiłam nocleg w Hotelu, a przed wejściem widzę, że to 'pokoje gościnne'. Będąc już w pokoju zorientowałam się, że to nie przypadek, bo na hotel, a tym bardziej trzygwiazdkowy standard jest dość niski. Fakt, jest czysto, ale zdjęcia są ładnie obrobione i przygotowane (dużo żywych kwiatów etc.), a w rzeczywistości stylizacja na rubensowskie czasy polega na wstawieniu tandetnych elementów, które spotkamy w wielu dawno nieremontowanych mieszkaniach. Rzeczywiście, przypominało to niedrogi pensjonat/pokoje gościnne. Panie w recepcji były bardzo uprzejme. Z uśmiechem odpowiadały na każdą prośbę. I to chyba najlepszy aspekt tego miejsca - życzliwa obsługa. Śniadanie świeże i smaczne, każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Kupiłam nocleg w tym hotelu w promocji, więc narzekać nie powinnam. Ale gdybym zapłaciła pełną kwotę czułabym się bardzo rozczarowana wykorzystaniem słowa 'hotel' w ofercie i na stronie, oraz standardem miejsca. Patrząc na cenę jaką zapłaciłam jestem zadowolona. Choć chyba nie na tym powinna polegać oferta grupowych zakupów.