Garmaż

(2.01)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 2)

Bardzo dziwne jest...
Bardzo dziwne jest w tym miejscu podejście do cen i wydawania paragonów.Wczoraj wieczorem kupowałam tutaj lody,dzisiaj rano również te same i okazało się,że przez noc...podrożały.Na moje pytanie,czy była jakaś podwyżka cen,sprzedawczyni odpowiedziała przecząco.Kolejny raz spotykam się w tym sklepie z takim"czarowaniem" cen, bo co inna ekspedientka (a kojarzę co najmniej 3 tu obsługujące) nabija na kasę według własnej pamięci.Trudno to też zweryfikować,bo gro produktów cen nie posiada w ogóle,więc co klient,to inna i inaczej zasegmentowana.Bardzo często też nie otrzymuję tu paragonu-myślę,że urząd skarbowy powinien się tym sklepem zainteresować.Nie mogę nic zarzucić porządkowi i czystości-to jest naprawdę ok.Obsługa w wykonaniu młodych pań bardzo miła,a starszej-diametralnie inna-bardzo szorstka.

Harpaganica

26.07.2012

Placówka

Bydgoszcz, Przejazd 12

Nie zgadzam się (0)

Garmaż

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Garmaż?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?