Torro

(3.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Zostałam nie miło...
Zostałam nie miło potraktowana przez pracownika a nawet bym powiedziała że oszukana.Pracownicy nie znają się na naprawię sprzętu a także nie potrafią się przyznać że kolejna awaria wynikła z ich winny. Odkąd tylko pamiętam robiłam tam zakupy i oddawałam sprzęt do naprawy. Po spaleniu przez nich sprzętu i oczywiście nie przyznaniu się do winny przestałam być ich klientką.

zarejestrowany-uzytkownik

10.12.2014

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym odbyłem wizytę w sklepie komputerowym Torro w Nowym Dworze Mazowieckim w celu zakupu tuszy do drukarki. Nie było klientów w sklepie więc zostałem szybko obsłużony co na pewno można uznać za pozytyw tej wizyty. Sprzedawca od razu wiedział jaki tusz będzie pasował do danej drukarki i zakupiłem go w dość atrakcyjnej cenie.

Tomasz_986

10.08.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Torro

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Torro?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Zostałam nie miło...
Zostałam nie miło potraktowana przez pracownika a nawet bym powiedziała że oszukana.Pracownicy nie znają się na naprawię sprzętu a także nie potrafią się przyznać że kolejna awaria wynikła z ich winny. Odkąd tylko pamiętam robiłam tam zakupy i oddawałam sprzęt do naprawy. Po spaleniu przez nich sprzętu i oczywiście nie przyznaniu się do winny przestałam być ich klientką.