Centrum Medyczno Diagnostyczne

(4.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Po raz kolejny...
Po raz kolejny musiałam skorzystać z infolinii Centrum Medyczno Diagnostycznego w Siedlcach w celu sprawdzenia dostępności terminów wizyt oraz ich kosztów – bo oczywiście w obecnych czasach kolejki na wizyty w ramach NFZ są gigantyczne. Po nawiązaniu połączenia miły głos tradycyjnie powiedział: „ Witamy w Centrum Medyczno Diagnostycznym. Proszę czekać na połączenie z rejestracją. W trosce o najwyższą jakość obsługi rozmowy są nagrywane. Jeżeli nie zgadzasz się na nagranie przerwij połączenie.” Czas oczekiwania na rozmowę dzisiaj był bardzo krótki. Wynosił około 5 minut. Dwa dni wcześniej na połączenie czekałam około 20 minut i zrezygnowałam z dalszego oczekiwania. W dniu dzisiejszym informacji udzielała mi miła Pani, która poinformowała o koszcie wizyty. Termin wizyty musiała z kimś skonsultować więc poprosiła mnie abym pozostała na linii i za chwilę udzieliła mi informacji. Ale nie zawsze tak jest. Miałam już sytuacje, że ktoś udzielał nie prawdziwych informacji. Zdarzyło się również, że otrzymałam informację, iż w celu sprawdzenia terminów i rejestracji powinnam przybyć osobiście do przychodni, gdyż tego typu telefony blokują infolinię i potem pacjenci dziwią się, że tak ciężko jest się dodzwonić. Poinformowałam osobę, która ze mną rozmawiała, że nie mam czasu aby w taki osobisty sposób uzyskiwać informację. Rozmowa nie należała do przyjemnych ale to co chciałam dowiedziałam się. Ale swoją drogą potem zastanawiałam się jak taka obsługa klienta ma się do „troski o najwyższą jakość obsługi”.

Justka04

16.08.2012

Infolinia

Nie zgadzam się (1)

Centrum Medyczno Diagnostyczne

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Centrum Medyczno Diagnostyczne?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Po raz kolejny...
Po raz kolejny musiałam skorzystać z infolinii Centrum Medyczno Diagnostycznego w Siedlcach w celu sprawdzenia dostępności terminów wizyt oraz ich kosztów – bo oczywiście w obecnych czasach kolejki na wizyty w ramach NFZ są gigantyczne. Po nawiązaniu połączenia miły głos tradycyjnie powiedział: „ Witamy w Centrum Medyczno Diagnostycznym. Proszę czekać na połączenie z rejestracją. W trosce o najwyższą jakość obsługi rozmowy są nagrywane. Jeżeli nie zgadzasz się na nagranie przerwij połączenie.” Czas oczekiwania na rozmowę dzisiaj był bardzo krótki. Wynosił około 5 minut. Dwa dni wcześniej na połączenie czekałam około 20 minut i zrezygnowałam z dalszego oczekiwania. W dniu dzisiejszym informacji udzielała mi miła Pani, która poinformowała o koszcie wizyty. Termin wizyty musiała z kimś skonsultować więc poprosiła mnie abym pozostała na linii i za chwilę udzieliła mi informacji. Ale nie zawsze tak jest. Miałam już sytuacje, że ktoś udzielał nie prawdziwych informacji. Zdarzyło się również, że otrzymałam informację, iż w celu sprawdzenia terminów i rejestracji powinnam przybyć osobiście do przychodni, gdyż tego typu telefony blokują infolinię i potem pacjenci dziwią się, że tak ciężko jest się dodzwonić. Poinformowałam osobę, która ze mną rozmawiała, że nie mam czasu aby w taki osobisty sposób uzyskiwać informację. Rozmowa nie należała do przyjemnych ale to co chciałam dowiedziałam się. Ale swoją drogą potem zastanawiałam się jak taka obsługa klienta ma się do „troski o najwyższą jakość obsługi”.