Tekstylia

(4.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Do sklepu poszłam,...
Do sklepu poszłam, ponieważ potrzebowałam obrusa na prezent. Sklep jest bardzo duży i rozciągnięty a w środku dwie kobiety obsługujące a trzecia najprawdopodobniej na zmianę albo coś szyje na zapleczu, ponieważ widać ją tylko z doskoku. Kobiety mało doradzają klientom powiedziałabym, że ograniczają się do podawania towaru. A nieraz przydałaby się „fachowa pomoc”, jeśli tylko taką posiadają ekspedientki, bo przyznam, że nie znam się na wszystkich rodzajach tkanin. Ale, że potrzebowałam kupić obrus, kobieta podała mi wzory w wymiarach, które mnie interesowały. Finalizacja przebiegła sprawnie w miłej atmosferze.

zarejestrowany-uzytkownik

13.10.2012

Placówka

Ciechanów, Okrzei 9

Nie zgadzam się (0)
Dnia 21.08.2012 roku...
Dnia 21.08.2012 roku o godzinie 15.20 weszłam do sklepu tekstylnego który znajduje się w Świdnicy przy ulicy Grodzkiej 5. W sklepie tym byłam od wejścia do wyjścia 15 minut. Pani ekspedientka przywitała mnie słowami dzień dobry w czym mogę pomóc. Wybrałam firanki pani odmierzyła mi potrzebną ilość zapłaciłam wychodząc usłyszałam do widzenia pani. W sklepie tym było czysto, a ekspedientki ładnie i czysto ubrane.

Ewa_1215

03.09.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Tekstylia

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Tekstylia?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Do sklepu poszłam,...
Do sklepu poszłam, ponieważ potrzebowałam obrusa na prezent. Sklep jest bardzo duży i rozciągnięty a w środku dwie kobiety obsługujące a trzecia najprawdopodobniej na zmianę albo coś szyje na zapleczu, ponieważ widać ją tylko z doskoku. Kobiety mało doradzają klientom powiedziałabym, że ograniczają się do podawania towaru. A nieraz przydałaby się „fachowa pomoc”, jeśli tylko taką posiadają ekspedientki, bo przyznam, że nie znam się na wszystkich rodzajach tkanin. Ale, że potrzebowałam kupić obrus, kobieta podała mi wzory w wymiarach, które mnie interesowały. Finalizacja przebiegła sprawnie w miłej atmosferze.