Trzy Papryczki

(1.25)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Bardzo kiepsko. Obsługa...
Bardzo kiepsko. Obsługa nafochana jakby za karę. Prosiłem o rybę, ale nie było. Zdecydowałem się na zupę - żurek a pani próbowała mi wmówić, że poniżej 20zł nie przyjmie płatności kartą bo ma blokadę terminala. Kiedy uświadomiłem, że jest to niezgodne z polskim prawem - wyłudzanie od klienta (bez gotówki) zwiększenia rachunku. Stwierdziła, że spróbuje i jakoś transakcja przeszła. Wiele punktów handlowych i gastronomicznych stosuje nieuczciwe praktyki w stylu "Płatność kartą od" zrzucając koszt utrzymania terminala na klienta, co jest niezgodne z prawem. Jeśli posiadają terminal do obsługi kart płatniczych każda kwota powinna zostać przyjęta. Obiad był smaczny, wnętrze staromodne ale ok. Gdyby nie zgrzyt przy zamawianiu oraz brak dostępności dań z ryb napisałem lepszą ocenę.

Piotr_2057

24.05.2014

Placówka

Przemyśl, Wybrzeże Piłsudskiego 7

Nie zgadzam się (0)
Wpadłam coś zjeść...
Wpadłam coś zjeść podczas pobytu w Krakowie i niestety bez rewelacji. Zacznę od obsługi - NĘDZNA. Weszliśmy do ogródka i staliśmy chwilkę czekając na zainteresowanie, obsługa przeszła koło nas kila razy i byliśmy NIEWIDZIALNI! Przyjemne, choć małe wnętrze jednak stoliki zbyt blisko siebie, trudno pogadać. Wrócę do obsługi, pozostawia wiele do życzenia. Rozumiem, czasem jest ruch i ciężko nadążyć, ale to, co się działo podczas mojej ostatniej tam wizyty, to już lekka przesada. Byliśmy we czwórkę, usiedliśmy i czekaliśmy. I czekaliśmy. Jak już podano nam karty, dosyć szybko dokonaliśmy wyboru, bo wszyscy byliśmy głodni. Kelnerka oznajmiła nam, że naszej pizzy nie ma, więc wybraliśmy inną. Po chwili okazało się jednak, że to pomyłka, więc powróciliśmy do pierwotnego zamówienia. Siedzieliśmy, ale jedzenie długo się nie pojawiało, zdecydowałam się upomnieć , pani kelnerka (tym razem inna, bo ta, która nas obsługiwała najwidoczniej skończyła pracę) niespecjalnie była zorientowana w tym, co się dzieje. Poczekaliśmy kolejne 10 minut i szczerze mówiąc, nie mieliśmy już wcale ochoty na jedzenie. Od kelnerki nawet nie usłyszeliśmy słowa przeprosin. To była moja ostatnia wizyta w tym lokalu. Przy takiej konkurencji, jaka jest w Krakowie, nie muszę być obsługiwana z łaską.

zalogowany_użytkownik

26.09.2012

Placówka

Kraków, Poselska 17

Nie zgadzam się (0)

Trzy Papryczki

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Trzy Papryczki?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo kiepsko. Obsługa...
Bardzo kiepsko. Obsługa nafochana jakby za karę. Prosiłem o rybę, ale nie było. Zdecydowałem się na zupę - żurek a pani próbowała mi wmówić, że poniżej 20zł nie przyjmie płatności kartą bo ma blokadę terminala. Kiedy uświadomiłem, że jest to niezgodne z polskim prawem - wyłudzanie od klienta (bez gotówki) zwiększenia rachunku. Stwierdziła, że spróbuje i jakoś transakcja przeszła. Wiele punktów handlowych i gastronomicznych stosuje nieuczciwe praktyki w stylu "Płatność kartą od" zrzucając koszt utrzymania terminala na klienta, co jest niezgodne z prawem. Jeśli posiadają terminal do obsługi kart płatniczych każda kwota powinna zostać przyjęta. Obiad był smaczny, wnętrze staromodne ale ok. Gdyby nie zgrzyt przy zamawianiu oraz brak dostępności dań z ryb napisałem lepszą ocenę.