BOZ Centrum Budowlane

(4.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Podczas urządzania mieszkania...
Podczas urządzania mieszkania spędzałam dość dużo czasu szukając armatury i sprzętów wyposażenia wnętrz. Jednym ze sklepów, w których robiłam zakupy był BOZ. Sklep ten posiada duży wybór materiałów budowlanych, artykułów wykończeniowych oraz armatury czy ceramiki łazienkowej. Zdecydowałam się na zakup dość drogich elementów armatury łazienkowej. Podczas obsługi pan był bardzo profesjonalny, udzielał wyczerpujących informacji. Zdecydowanym minusem sklepu BOZ jest to, że większość asortymentu, w tym przypadku armatury łazienkowej nie znajduje się na miejscu, tylko jest sprowadzana od producentów. Zostałam o tym poinformowana oraz zapewniona, że czas oczekiwania to około 2 tygodnie oraz że zostanę poinformowana telefonicznie kiedy będzie można odebrać zamówione artykuły. Po upływie ponad 2 tygodni postanowiłam sama skontaktować się ze sklepem aby dowiedzieć się na jakim etapie jest moje zamówienie. Telefon odebrała inna osoba, która poinformowała mnie, że nie może udzielić informacji bo zamówienie jest realizowane przez inną osobę, której obecnie nie ma. Następnego dnia udało mi się dodzwonić do osoby, która mnie obsługiwała i wtedy uzyskałam szczegółową informację o terminie realizacji, który wydłużył się o kolejny tydzień, gdyż akurat od tego producenta nie było wiele zamówień, więc nie opłacało im się wysyłać transportu. Niestety produkt, który odebrałam był wadliwy, więc musiałam złożyć reklamację. Czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji miał wynieść 2 tygodnie, a o wyniku miałam zostać poinformowana telefonicznie przez pracownika BOZ. Niestety nie doczekałam się. Po upływie 2 tygodni zadzwonił do mnie pracownik producenta z informacją, że kurier z nowym artykułem został wysłany do sklepu BOZ. Na telefon pracownika BOZ z informacją, że mogę odebrać artykuł czekałam kolejne 5 dni. Nie doczekałam się. Pojechałam i artykuł odebrałam z magazynu. Oczywiście jak sądziłam, czekał tam na mnie 5 dni. Po niezbyt satysfakcjonujących zakupach, postanowiłam sprawdzić ceny w innych sklepach, tym razem internetowych i tam zamówić dalsze artykuły. Ceny okazały się około 40 % niższe.

andziaku

18.10.2012

Placówka

Rzeszów, ul. Geodetów 3

Nie zgadzam się (0)

BOZ Centrum Budowlane

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż BOZ Centrum Budowlane?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Podczas urządzania mieszkania...
Podczas urządzania mieszkania spędzałam dość dużo czasu szukając armatury i sprzętów wyposażenia wnętrz. Jednym ze sklepów, w których robiłam zakupy był BOZ. Sklep ten posiada duży wybór materiałów budowlanych, artykułów wykończeniowych oraz armatury czy ceramiki łazienkowej. Zdecydowałam się na zakup dość drogich elementów armatury łazienkowej. Podczas obsługi pan był bardzo profesjonalny, udzielał wyczerpujących informacji. Zdecydowanym minusem sklepu BOZ jest to, że większość asortymentu, w tym przypadku armatury łazienkowej nie znajduje się na miejscu, tylko jest sprowadzana od producentów. Zostałam o tym poinformowana oraz zapewniona, że czas oczekiwania to około 2 tygodnie oraz że zostanę poinformowana telefonicznie kiedy będzie można odebrać zamówione artykuły. Po upływie ponad 2 tygodni postanowiłam sama skontaktować się ze sklepem aby dowiedzieć się na jakim etapie jest moje zamówienie. Telefon odebrała inna osoba, która poinformowała mnie, że nie może udzielić informacji bo zamówienie jest realizowane przez inną osobę, której obecnie nie ma. Następnego dnia udało mi się dodzwonić do osoby, która mnie obsługiwała i wtedy uzyskałam szczegółową informację o terminie realizacji, który wydłużył się o kolejny tydzień, gdyż akurat od tego producenta nie było wiele zamówień, więc nie opłacało im się wysyłać transportu. Niestety produkt, który odebrałam był wadliwy, więc musiałam złożyć reklamację. Czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji miał wynieść 2 tygodnie, a o wyniku miałam zostać poinformowana telefonicznie przez pracownika BOZ. Niestety nie doczekałam się. Po upływie 2 tygodni zadzwonił do mnie pracownik producenta z informacją, że kurier z nowym artykułem został wysłany do sklepu BOZ. Na telefon pracownika BOZ z informacją, że mogę odebrać artykuł czekałam kolejne 5 dni. Nie doczekałam się. Pojechałam i artykuł odebrałam z magazynu. Oczywiście jak sądziłam, czekał tam na mnie 5 dni. Po niezbyt satysfakcjonujących zakupach, postanowiłam sprawdzić ceny w innych sklepach, tym razem internetowych i tam zamówić dalsze artykuły. Ceny okazały się około 40 % niższe.