VaBank

(1.92)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (6 z 7)

Obsługa na spożywcze...
Obsługa na spożywcze słaba, obsługa na dziale wędliniarski słabo panie się wyrobił co widać, snują się po dziale jak śpiące księżniczki wcale im się nie spieszy z obsługą ,jedzą i piją podczas obsługi klienta. A patrząc na to co jest w ladzie wcale nie zachęca do zakupu.

Niezweryfikowany Klient_z5Aj

11.05.2020

Placówka

Elbląg, Broniewskiego 53

Nie zgadzam się (0)
Na sklepie w...
Na sklepie w zasadzie w każdej alejce stoją wózki z towarem i zastawiają dostęp do regałów. Wózek z kilkoma "promocyjnymi" sokami stał także wzdłuż kasy (utrudnia klientom wykładanie towaru, może to zrobić tylko jedna osoba stojąca bezpośrednio przy kasjerce). Pracownik ochrony prowadzi prywatne rozmowy z pracownicami. Papierosy w podajniku tylko przy kasie na dziale Alkohole. Chcący kupić papierosy przy drugiej kasie czekają na przejście kasjerki do podajnika i powrót, co wydłuża czas oczekiwania stojących w kolejce.

Anna_4200

28.10.2013

Placówka

Elbląg, Broniewskiego 53

Nie zgadzam się (0)
Każda wizyta w...
Każda wizyta w tym sklepie przypomina pobyt w magazynie. Na każdym dziale i przy kasie naprzeciwko alkoholi stoją wózki z towarem. Stałym miejscem, przed którym stoi wózek, jest regał z płatkami vis a vis lodówki. Na całym sklepie stoi bezpańsko kilka wózków z nierozładowanym towarem i jak znam życie będą tam stały cały czas.

Anna_4200

22.02.2013

Placówka

Elbląg, Broniewskiego 53

Nie zgadzam się (0)
Od jakiegoś czasu...
Od jakiegoś czasu obserwuję dosyć dziwne zjawisko w sklepie VaBank. Otóż produkty, którym zbliża się termin przydatności do spożycia umieszczane są w specjalnej strefie w lodówce. DJest to towar z założenia przeceniony. Dlatego dziwi fakt, że jogurt Jogobella po przecenie kosztuje 1.00, podczas gdy w innych sklepach jest to zwykła cena pełnowartościowego towaru z odległym terminem przydatności.

Anna_4200

09.11.2012

Placówka

Elbląg, Broniewskiego 53

Nie zgadzam się (0)
W sklepie tym...
W sklepie tym produkty, którym zbliżają się terminy przydatności, kładzie się w wyznaczonym miejscu w lodówce. Otóż znalazłam jogurt Jogobella z datą przydatności 6.11.2012 (jest dziś (9.11!), poza tym przed regałem z płatkami śniadaniowymi jak zwykle stał wózek z towarem (napoje), blokujący dostęp do półek.

Anna_4200

09.11.2012

Placówka

Elbląg, Broniewskiego 53

Nie zgadzam się (0)
Za każdym razem,...
Za każdym razem, gdy jestem w tym sklepie, mam problem z wózkami załadowanymi towarem, a pozostawionymi na sklepie. Jeden stoi tuż przed kasą, leżą w nim "promocyjne" towary, po które klient powinien sięgnąć, stojąc w kolejce do kasy. Drugi wózek na stałe zagościł przed półką z płatkami kukurydzianymi, musli itp. Gdy chcę sięgnąć po towar, muszę go odsuwać.

Anna_4200

16.10.2012

Placówka

Elbląg, Broniewskiego 53

Nie zgadzam się (0)

VaBank

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż VaBank?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Obsługa na spożywcze...
Obsługa na spożywcze słaba, obsługa na dziale wędliniarski słabo panie się wyrobił co widać, snują się po dziale jak śpiące księżniczki wcale im się nie spieszy z obsługą ,jedzą i piją podczas obsługi klienta. A patrząc na to co jest w ladzie wcale nie zachęca do zakupu.