Pegasus

(4.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Postanowiliśmy z dziewczyną...
Postanowiliśmy z dziewczyną wybrać się na kilka dni do Istambułu. Wybierając przewoźnika kierowaliśmy się przede wszystkim ceną - sprawdziliśmy wszystkie możliwe połączenia z Poznania i sąsiednich lotnisk, ostatecznie nasz wybór padł na Pegasusa (wylot z Berlina) - cena przez nich oferowana była zdecydowanie najkorzystniejsza (90euro za osobę), odpowiadały nam też godziny lotu. Rezerwacji za ich pośrednictwem dokonywałem po raz pierwszy, aczkolwiek nie miałem z tym najmniejszego problemu - strona internetowa jest czytelna, prosta w obsłudze, na każdym etapie dokładnie wiadomo co zrobić. Jedyny drobny minus - minimalnie za długi czas oczekiwania na potwierdzenie mailem, w innych liniach np. Ryanairze potwierdzenia dostawałem zawsze szybciej, tu czekałem około pół godziny.

Born

25.10.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Pegasus

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Pegasus?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Postanowiliśmy z dziewczyną...
Postanowiliśmy z dziewczyną wybrać się na kilka dni do Istambułu. Wybierając przewoźnika kierowaliśmy się przede wszystkim ceną - sprawdziliśmy wszystkie możliwe połączenia z Poznania i sąsiednich lotnisk, ostatecznie nasz wybór padł na Pegasusa (wylot z Berlina) - cena przez nich oferowana była zdecydowanie najkorzystniejsza (90euro za osobę), odpowiadały nam też godziny lotu. Rezerwacji za ich pośrednictwem dokonywałem po raz pierwszy, aczkolwiek nie miałem z tym najmniejszego problemu - strona internetowa jest czytelna, prosta w obsłudze, na każdym etapie dokładnie wiadomo co zrobić. Jedyny drobny minus - minimalnie za długi czas oczekiwania na potwierdzenie mailem, w innych liniach np. Ryanairze potwierdzenia dostawałem zawsze szybciej, tu czekałem około pół godziny.