Cempol

(2.01)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 2)

Udajemy się do...
Udajemy się do firmy Cempol w Wałbrzychu celem zakupu części do naszego samochodu, którry uległ awarii.Wchodziąć do sklepu zastajemy kolejkę ludzi , których obsługuję trzech sprzedawców siedzących za ladą. Będąc drugim klientem w kolejce odczekaliśmy 20 minut, powodem tak długiego czasu oczekiwania były istne plotki sprzedawcy z obecnie obsługiwanym klientem, nie mające nic wspólnego z zamawianym towarem. Przyszła kolej na nas, po przekazaniu informacji o towarze jakiego poszukujemy sprzedawca sprawdza stany magazynowe stwierdzajac , ze dana część znajduje się w magazynie. Względem tego iż jest to duża hurtownia , towar znajduje sie na obszernie położonym składzie magazynowym, natomiast na wystawie sklepu znajdują się tylko sezonowe asortymenty. Niestety, po upływie kolejnych 30 minut, okazuje się jednak ze niezbędna nam część jest błędem w systemie obsługujacym stan magazynowy firmy. Tak więc, straciliśmy prawię godzinę czasu , trochę nerwów a i tak części nieotrzymaliśmy . Merytorycznie odnosząc się do obsługi sklepu śmiało mozna powiedzieć, że stają na wysokości powierzonych im zadań, miłi weseli oraz pogodni ludzie, lecz przez czyjś bład tracą w ten sposób klientów.

Maciej_870

29.10.2012

Placówka

Wałbrzych, ul.Reja

Nie zgadzam się (4)

Cempol

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Cempol?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Przeciętnie.
OK.