Junona

(3.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Dnia 3.08.2012 roku...
Dnia 3.08.2012 roku ze względu na ciążę i wadę serca zapisałam się na wizytę do kardiologa w JUNONA Medycyna dla Kobiet. Klinikę i lekarza polecił mi ginekolog, którego pacjentki leczą się również u tego kardiologa. Zapis telefoniczny bez problemu. Pani w recepcji miła, kulturalna, zaproponowała dogodny dla mnie termin na następny dzień. Po udaniu się na wizytę od razu podeszłam do recepcji. W poczekalni nie było nikogo. Poczekalnia dosyć duża, czysta, z wieloma, wygodnymi krzesłami do siedzenia i kanapą. Pani w recepcji schludnie ubrana z tabliczką z jej imieniem i nazwiskiem. Pani była uprzejma i poprosiła o poczekanie na wezwanie przez Panią doktor. Bardzo krótko oczekiwałam na wizytę bo po około 5 minutach weszłam do gabinetu. W gabinecie czysto, schludnie, na kozetce położone białe przykrycie i ręczniki. Wszystkie kable od urządzeń schludnie poukładane, na biurku papiery i długopisy poukładane pod ścianą bez zbędnego bałaganu. Pani doktor w białym fartuchu, uśmiechnięta sympatyczna, zainteresowana losem pacjenta. Dokładnie wypytała mnie o szczegóły wizyty, kazała okazać niezbędne dokumenty, po czym osłuchała mnie. Pani doktor nie wyjaśniła, czy po osłuchaniu wszystko jest w porządku, a po zapytaniu jej o to powiedziała tylko, że trzeba zrobić badania. Dostałam skierowanie na badanie ekg i ekg holtera, za które miałam dodatkowo zapłacić. Pani doktor więcej czasu spędziła jednak na rozmowie ze mną wypytując mnie o rodzinę, wakacje i aktualną pogodę. Po 10 minutach opuściłam gabinet, bardzo rozczarowana, gdyż myślałam, że zapisując się do kardiologa będę miała wykonane chociaż podstawowe badania (2 lata temu w innej placówce podczas badania miałam wykonane również ekg i echo serca i to za cenę o połowę niższą). Po wyjściu z gabinetu żałuję, że od razu zapłaciłam 160 zł za wizytę, gdyż uważam, że wizyta nie była aż tyle warta. Ogólnie mówiąc w przychodni bardzo schludnie, estetycznie, personel kulturalny i uprzejmy. Niedługi czas oczekiwania, jednak wizyta zbyt krótka i jak na konieczność wykonania dodatkowych badań zbyt droga.

Anna_3726

02.11.2012

Placówka

Warszawa, Grzybowska 2

Nie zgadzam się (2)

Junona

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Junona?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dnia 3.08.2012 roku...
Dnia 3.08.2012 roku ze względu na ciążę i wadę serca zapisałam się na wizytę do kardiologa w JUNONA Medycyna dla Kobiet. Klinikę i lekarza polecił mi ginekolog, którego pacjentki leczą się również u tego kardiologa. Zapis telefoniczny bez problemu. Pani w recepcji miła, kulturalna, zaproponowała dogodny dla mnie termin na następny dzień. Po udaniu się na wizytę od razu podeszłam do recepcji. W poczekalni nie było nikogo. Poczekalnia dosyć duża, czysta, z wieloma, wygodnymi krzesłami do siedzenia i kanapą. Pani w recepcji schludnie ubrana z tabliczką z jej imieniem i nazwiskiem. Pani była uprzejma i poprosiła o poczekanie na wezwanie przez Panią doktor. Bardzo krótko oczekiwałam na wizytę bo po około 5 minutach weszłam do gabinetu. W gabinecie czysto, schludnie, na kozetce położone białe przykrycie i ręczniki. Wszystkie kable od urządzeń schludnie poukładane, na biurku papiery i długopisy poukładane pod ścianą bez zbędnego bałaganu. Pani doktor w białym fartuchu, uśmiechnięta sympatyczna, zainteresowana losem pacjenta. Dokładnie wypytała mnie o szczegóły wizyty, kazała okazać niezbędne dokumenty, po czym osłuchała mnie. Pani doktor nie wyjaśniła, czy po osłuchaniu wszystko jest w porządku, a po zapytaniu jej o to powiedziała tylko, że trzeba zrobić badania. Dostałam skierowanie na badanie ekg i ekg holtera, za które miałam dodatkowo zapłacić. Pani doktor więcej czasu spędziła jednak na rozmowie ze mną wypytując mnie o rodzinę, wakacje i aktualną pogodę. Po 10 minutach opuściłam gabinet, bardzo rozczarowana, gdyż myślałam, że zapisując się do kardiologa będę miała wykonane chociaż podstawowe badania (2 lata temu w innej placówce podczas badania miałam wykonane również ekg i echo serca i to za cenę o połowę niższą). Po wyjściu z gabinetu żałuję, że od razu zapłaciłam 160 zł za wizytę, gdyż uważam, że wizyta nie była aż tyle warta. Ogólnie mówiąc w przychodni bardzo schludnie, estetycznie, personel kulturalny i uprzejmy. Niedługi czas oczekiwania, jednak wizyta zbyt krótka i jak na konieczność wykonania dodatkowych badań zbyt droga.