Weltbilt

(5.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Dnia 9.09 weszłam...
Dnia 9.09 weszłam na stronę internetową sklepu weltbilt w celu zakupu kilku książek z katalogu, który został mi przesłany. Asortyment na stronie o wiele większy niż w katalogu, dlatego też skusiłam się na dodatkowe produkty. Po stronie bardzo łatwo się poruszać. Wszelkie przedmioty podzielone na kategorie. Jest również wyszukiwarka, która ułatwia znalezienie określonych przedmiotów. Na stronie są również informacje o aktualnych promocjach, dlatego też nie trzeba wysyłać maila czy też kontaktować się telefonicznie. Wszystko jasne i przejrzyste. Prawie pod każdym produktem napisane recenzje klientów, dzięki czemu łatwiej podjąć decyzję co do zakupu konkretnego produktu. Ceny przystępne, jednak kwota dostawy przy małej ilości produktów dosyć wysoka. Łatwe dodawanie pozycji do koszyka, jednak odstraszyć może informacja o długim czasie realizacji, po przejściu do realizacji zlecenia (u mnie wynosił on 19 dni). Po zaakceptowaniu zamówienia przechodzi się do płatności, co też bardzo łatwo zrozumieć i wykonać. Ostatecznie produkty zostały wysłane po 3 dniach, a kolejnego były już u mnie. Nie podoba mi się, że zamówienie jest realizowane nawet, jeżeli jakiegoś produktu brakuje. Wolę, jak klient jest informowany o braku określonej pozycji z pytaniem, czy zamówienie ma być realizowane, czy też nie. Ogólnie mówiąc strona bardzo ładnie wykonana, przejrzysta, szeroki asortyment, przystępne ceny, łatwo wszystko znaleźć i dokonać zakupu. Co miesiąc przesyłany katalog z dostępnym asortymentem, szybki czas realizacji zlecenia, ale brak informacji o brakujących produktach już w zamówieniu.

Anna_3726

03.11.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Weltbilt

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Weltbilt?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dnia 9.09 weszłam...
Dnia 9.09 weszłam na stronę internetową sklepu weltbilt w celu zakupu kilku książek z katalogu, który został mi przesłany. Asortyment na stronie o wiele większy niż w katalogu, dlatego też skusiłam się na dodatkowe produkty. Po stronie bardzo łatwo się poruszać. Wszelkie przedmioty podzielone na kategorie. Jest również wyszukiwarka, która ułatwia znalezienie określonych przedmiotów. Na stronie są również informacje o aktualnych promocjach, dlatego też nie trzeba wysyłać maila czy też kontaktować się telefonicznie. Wszystko jasne i przejrzyste. Prawie pod każdym produktem napisane recenzje klientów, dzięki czemu łatwiej podjąć decyzję co do zakupu konkretnego produktu. Ceny przystępne, jednak kwota dostawy przy małej ilości produktów dosyć wysoka. Łatwe dodawanie pozycji do koszyka, jednak odstraszyć może informacja o długim czasie realizacji, po przejściu do realizacji zlecenia (u mnie wynosił on 19 dni). Po zaakceptowaniu zamówienia przechodzi się do płatności, co też bardzo łatwo zrozumieć i wykonać. Ostatecznie produkty zostały wysłane po 3 dniach, a kolejnego były już u mnie. Nie podoba mi się, że zamówienie jest realizowane nawet, jeżeli jakiegoś produktu brakuje. Wolę, jak klient jest informowany o braku określonej pozycji z pytaniem, czy zamówienie ma być realizowane, czy też nie. Ogólnie mówiąc strona bardzo ładnie wykonana, przejrzysta, szeroki asortyment, przystępne ceny, łatwo wszystko znaleźć i dokonać zakupu. Co miesiąc przesyłany katalog z dostępnym asortymentem, szybki czas realizacji zlecenia, ale brak informacji o brakujących produktach już w zamówieniu.