Zajazd Józstach

(1.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Lokal położony jest...
Lokal położony jest przy głównej drodze (trasa Kraków-Katowice) wiodącej przez miasto, w którym tylko tutaj można zatrzymać się na kawę lub posiłek od godz.10.00. Jednak godzina otwarcia oznacza tak naprawdę pojawienie się pracownika (1 osoba), który dopiero otwiera drzwi i uruchamia urządzenia kuchenne, co oznacza, że na kawę z ekspresu trzeba czekać jeszcze ok.10 min., a na gorący posiłek minimum kwadrans. Jeden człowiek obsługi oznacza, że ta sama osoba wystawia popielniczki do sali dla palących, wydaje napoje butelkowane, przyjmuje pieniądze itp. - jednocześnie przygotowując w kuchni posiłek. Daje to myślenia nad poziomem higieny... Ponadto w razie potrzeby ustalenia warunków cateringu lub wynajmu sali personel nie potrafi uzgodnić szczegółów bez telefonicznej rozmowy z właścicielem, ewentualnie wezwaniem go z domu. pomimo, iż sam zajazd wygląda na zadbany i estetyczny, te elementy kiepskiej organizacji i słabego poziomu obsługi zdecydowanie psują pierwsze wrażenie.

Ryszard_118

07.11.2012

Placówka

Chełmek, Krakowska 15a

Nie zgadzam się (0)

Zajazd Józstach

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Zajazd Józstach?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Lokal położony jest...
Lokal położony jest przy głównej drodze (trasa Kraków-Katowice) wiodącej przez miasto, w którym tylko tutaj można zatrzymać się na kawę lub posiłek od godz.10.00. Jednak godzina otwarcia oznacza tak naprawdę pojawienie się pracownika (1 osoba), który dopiero otwiera drzwi i uruchamia urządzenia kuchenne, co oznacza, że na kawę z ekspresu trzeba czekać jeszcze ok.10 min., a na gorący posiłek minimum kwadrans. Jeden człowiek obsługi oznacza, że ta sama osoba wystawia popielniczki do sali dla palących, wydaje napoje butelkowane, przyjmuje pieniądze itp. - jednocześnie przygotowując w kuchni posiłek. Daje to myślenia nad poziomem higieny... Ponadto w razie potrzeby ustalenia warunków cateringu lub wynajmu sali personel nie potrafi uzgodnić szczegółów bez telefonicznej rozmowy z właścicielem, ewentualnie wezwaniem go z domu. pomimo, iż sam zajazd wygląda na zadbany i estetyczny, te elementy kiepskiej organizacji i słabego poziomu obsługi zdecydowanie psują pierwsze wrażenie.