Sprint Bus

(3.26)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 3)

Kupowałam bilet miesięczny...
Kupowałam bilet miesięczny w tej firmie transportowej. W biurze porządek. W sklepie również porządek, towar wystawiony równo, ceny widoczne. Natomiast uwagi mam do obsługi. Nie było kolejki, a mimo wszystko zakup biletu miesięcznego zajął mi 40 minut. Karygodne, pani najpierw nie wiedziała ile ma kosztować bilet, szukała w dziesięciu miejscach na raz. Potem nie mogła wprowadzić danych do systemu.

elmira

01.02.2013

Placówka

Lublin, Pawła parady 14

Nie zgadzam się (0)
Kupowałam bilet miesięczny...
Kupowałam bilet miesięczny w tej firmie transportowej. W biurze porządek. W sklepie również porządek, towar wystawiony równo, ceny widoczne. Natomist uwagi mam do obsługi. Nie było kolejki, a mimo wszystko zakup biletu miesięcznego zajął mi 40 minut. Karygodne, pani najpierw nie wiedziała ile ma kosztować bilet, szukała w dziesięciu miejscach na raz. Potem mie mogła wprowadzić danych do systemu.

elmira

08.11.2012

Placówka

Lublin, Pawła parady 14

Nie zgadzam się (0)

Sprint Bus

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Sprint Bus?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie.