NZOZ Specjaliści

(4.67)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Jakub_570

07.06.2014

Placówka

Lublin, Odlewnicza 3

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na minus:...
Rewelacyjnie. Na minus: personel, sprawność obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na plus: wiedza i doradztwo, oferta i cena.

Jakub_570

08.02.2014

Placówka

Lublin, Odlewnicza 3

Nie zgadzam się (0)
Muszę to opisać,...
Muszę to opisać, bo aż mną wstrząsnęło! Dawno nie byłam świadkiem gdzie personelowi brakowało zwyczajnie braku kultury osobistej. Wchodzę do Przychodni, dwie Panie sobie rozmawiają ewidentnie o spawach dla nich ważnych, ponieważ widać, że są podirytowane, zwłaszcza jedna z nich (bohaterka mojej opowieści). Nie przerywając sobie rozmowy owa Pani, bardzo temperamentna, trochę po 30-tce, prosi mnie o rożne dokumenty: pesel, ubezp. Rozmowa między paniami trwa, ja czekam i słyszę: to idiotyzm, debilstwo... Pani uzewnętrznia swoje emocje również za pomocą min i gestów. Ja stoję, słucham, nie wierzę. Sama nie używam takich słów na co dzień, a co dopiero przy Kliencie, w pracy. Szok! I jak to w Przychodni na NFZ - straszne kolejki, dzieci „umęczone” czołgają się po podłogach. Jednak przemiła i rzetelna Pani dr G. zrekompensowała wszystkie niedogodności tej wizyty. Polecam Panią doktor

Wioletta_219

16.11.2012

Placówka

Lublin, Odlewnicza 3

Nie zgadzam się (0)

NZOZ Specjaliści

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż NZOZ Specjaliści?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.