hurtownia odziezowa JUTA II

(5.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Cel: zakup dwóch...
Cel: zakup dwóch dresów dla dziewczynek w wieku 1 rok i 5 lat. Po krótkim rozglądaniu się obsługa bez żadnej natarczywości pyta czy w czymś pomóc. Skorzystałam z pomoc i otrzymałam klika rozwiązań dostosowanych do moich wymagań. Poprosiłam także o podanie towaru, który był wystawiony jako ekspozycja. Bez problemu została spełniona ta prośba. Po tym mogłam się spokojnie sama zastanowić i obejrzeć wszystkie propozycje. Po wyborze udałam się do kasy, zapłaciłam i jeszcze raz przejrzałam zakupione dresy. Na jednym z dresów zauważyłam - wcześniej nie widzianą - plamę. Udałam się z powrotem na salę sprzedaży wraz z towarem i paragonem, prosząc o wymianę. Znaleziono mi ten sam towar w takim samym rozmiarze i pozwolono na obejrzenie go z każdej strony. Ocenę plus pięć daję za obsługę oraz za podejście do klienta.

edytcia

12.09.2008

Placówka

Wadowice, Lwowska

Nie zgadzam się (24)

hurtownia odziezowa JUTA II

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż hurtownia odziezowa JUTA II?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Cel: zakup dwóch...
Cel: zakup dwóch dresów dla dziewczynek w wieku 1 rok i 5 lat. Po krótkim rozglądaniu się obsługa bez żadnej natarczywości pyta czy w czymś pomóc. Skorzystałam z pomoc i otrzymałam klika rozwiązań dostosowanych do moich wymagań. Poprosiłam także o podanie towaru, który był wystawiony jako ekspozycja. Bez problemu została spełniona ta prośba. Po tym mogłam się spokojnie sama zastanowić i obejrzeć wszystkie propozycje. Po wyborze udałam się do kasy, zapłaciłam i jeszcze raz przejrzałam zakupione dresy. Na jednym z dresów zauważyłam - wcześniej nie widzianą - plamę. Udałam się z powrotem na salę sprzedaży wraz z towarem i paragonem, prosząc o wymianę. Znaleziono mi ten sam towar w takim samym rozmiarze i pozwolono na obejrzenie go z każdej strony. Ocenę plus pięć daję za obsługę oraz za podejście do klienta.