Sklep z mat. budowlanymi i armaturą sanitarną

(1.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Z ciekawością pojechałam...
Z ciekawością pojechałam do nowego sklepu z nowoczesnymi łazienkami. Była zaskoczona, gdyż obsługa wykazywała się lekceważeniem klienta i absolutną nieznajomością branży. Byłam świadkiem próby zakupu drogiej, luksusowej kabiny prysznicowej przez młode małżeństwo, które zadawało wiele pytań na temat jej użytkowania, a pani ekspedienta z kanapką w ręku wręczała im ulotki z zawartymi tam odpowiedziami. Nie potrafiła również odpowiedzieć, kto płaci koszty dostawy oraz na kiedy byłby dostępny konkretny egzemplarz. Pomimo obecności jeszcze dwóch sprzedawców, klient niczego się nie dowiedział a obsługa sprawiała wrażenie, jakby nie zależało jej na sprzedaży towaru. Po wyjściu zainteresowanego małżeństwa ze sklepu, inni mogli usłyszeć wypowiadane na głos krytyczne słowa na ich temat (oczywiście przez całą trójkę sprzedawców). W tym sklepie nie było odrobiny poświęcenia i grzeczności.

Edyta_29

17.09.2008

Placówka

Głogów, Brzeska 1

Nie zgadzam się (28)

Sklep z mat. budowlanymi i armaturą sanitarną

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Sklep z mat. budowlanymi i armaturą sanitarną?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Z ciekawością pojechałam...
Z ciekawością pojechałam do nowego sklepu z nowoczesnymi łazienkami. Była zaskoczona, gdyż obsługa wykazywała się lekceważeniem klienta i absolutną nieznajomością branży. Byłam świadkiem próby zakupu drogiej, luksusowej kabiny prysznicowej przez młode małżeństwo, które zadawało wiele pytań na temat jej użytkowania, a pani ekspedienta z kanapką w ręku wręczała im ulotki z zawartymi tam odpowiedziami. Nie potrafiła również odpowiedzieć, kto płaci koszty dostawy oraz na kiedy byłby dostępny konkretny egzemplarz. Pomimo obecności jeszcze dwóch sprzedawców, klient niczego się nie dowiedział a obsługa sprawiała wrażenie, jakby nie zależało jej na sprzedaży towaru. Po wyjściu zainteresowanego małżeństwa ze sklepu, inni mogli usłyszeć wypowiadane na głos krytyczne słowa na ich temat (oczywiście przez całą trójkę sprzedawców). W tym sklepie nie było odrobiny poświęcenia i grzeczności.