Gatronomia - fastfood

(1.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Poniższe uwagi nasunęły...
Poniższe uwagi nasunęły się od razu po podejściu do kasy i w trakcie oczekiwania na obsługę. Pracownicy zostali źle dobrani pod kątem obsługi klienta. Ich wygląd nie był estetyczny. Jeden z nich posiadał wadę wymowy, co dyskwalifikuje go jako pracownika mającego bezpośredni kontakt w klientem. Manager nie powinien zwracać uwagi pracownikom przy klientach, tym bardziej, iż były to dość osobiste uwagi ("ciężko mi się z wami pracuje, ludzie"). Ogólnie dawał do zrozumienia, iż jest niezadowolony z kim to przyszło mu pracować. Ocena jakości obsługi wypada kiepsko. Nie można mieć większych zastrzeżeń co do obsługi klienta przy kasie, choć pracownikom przydałoby się nieco więcej uśmiechu na twarzy.

zarejestrowany-uzytkownik

20.09.2008

Placówka

Zabrze, Plac Teatralny 6

Nie zgadzam się (16)

Gatronomia - fastfood

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Gatronomia - fastfood?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Poniższe uwagi nasunęły...
Poniższe uwagi nasunęły się od razu po podejściu do kasy i w trakcie oczekiwania na obsługę. Pracownicy zostali źle dobrani pod kątem obsługi klienta. Ich wygląd nie był estetyczny. Jeden z nich posiadał wadę wymowy, co dyskwalifikuje go jako pracownika mającego bezpośredni kontakt w klientem. Manager nie powinien zwracać uwagi pracownikom przy klientach, tym bardziej, iż były to dość osobiste uwagi ("ciężko mi się z wami pracuje, ludzie"). Ogólnie dawał do zrozumienia, iż jest niezadowolony z kim to przyszło mu pracować. Ocena jakości obsługi wypada kiepsko. Nie można mieć większych zastrzeżeń co do obsługi klienta przy kasie, choć pracownikom przydałoby się nieco więcej uśmiechu na twarzy.