OXIDE

(2.23)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 3)

Fajny sklep .Jeżeli...
Fajny sklep .Jeżeli mój mąż potrzebuje jakiejś koszuli ,sweterka zawsze do niego wchodzimy . W sumie nie potrzebowałam niczego , ale weszłam aby sprawdzić go pod względem wyglądu i obsługi .Nie zawiodłam się podeszła do mnie od razu ekspedientka spytała się w czym może mi pomóc . Była bardzo miła , ale nie nachalna , Pokazała mi męskie koszule . Niestety niczego nie kupiłam . Jeżeli chodzi o wygląd sklepu do niczego nie można się przyczepić , wszystko starannie poukładane , czysto .

zarejestrowany-uzytkownik

15.12.2013

Placówka

Toruń, Olsztyńska 8

Nie zgadzam się (1)
Przychodząc do sklepu...
Przychodząc do sklepu z zamiarem zakupienia kurtki męskiej, kręciłem się przy stojakach z w/w artykułami przez około 20 min., łamiąc się wewnętrznie czy mogę samodzielnie wziąć kurtkę i przymierzyć czy też nie. Nikt się nie zainteresował klientem, co wydaje mi się niedopuszczalne w dzisiejszych czasach. W zamian pani "ekspedientka" rozmawiała sobie bez skrępowania przez telefon, jak mniemam w prywatnej sprawie. W końcu poprosiłem panią o pomoc i właściwie pokazałem, którą kurtkę chcę nabyć. Ale to nie koniec. Zachowując oczywiście paragon fiskalny cieszyłem się zakupem około 2 miesiące, po czym zepsuł się suwak. Więc wróciłem do w/w sklepu z chęcią zareklamowania towaru. No i tutaj zaczęła się tzw. "jazda". Pani (ta sama co za pierwszym razem) w ogóle nie chciała przyjąć reklamacji twierdząc, że jest to uszkodzenie techniczne i próbowała mi wmówić, że takie prawo mi nie przysługuje. Wtedy grzecznie poprosiłem o rozmowę z kierownikiem sklepu. Nie zareagowała i powiedziała, że ona tu rządzi! Ponownie poprosiłem panią o przyjęcie reklamacji i przeczytanie w mojej obecności warunków gwarancji dołączonych do produktu! Nie zrobiła tego, wyszła na zaplecze i zaczęła telefonować, jak mniemam do szefa, po czym wróciła (widząc, że tak łatwo się nie poddam) i zaczęła bez słowa wypisywać druk reklamacyjny. Trwało to ok. 10 min po czym, podkreślam, bez słowa zabrała kurtkę i przekazała mi pokwitowanie przyjęcia reklamacji. Na pytanie, kiedy mogę liczyć na naprawę lub zwrot pieniędzy odpowiedziała obrażonym tonem, że wszystko jest na druku, który mi wręczyła. Szczerze mówiąc jakością obsługi w tym sklepie byłem zdruzgotany. Sprawa zakończyła się w taki sposób, że poszedłem po odbiór kurtki i okazało się że mogą mi jedynie zwrócić pieniądze! OK! - choć szczerze mówiąc bardziej mi zależało na "fajnej" kurtce niż pieniądzach! W każdym razie ilekroć wchodzę do powyższego sklepu (bo niestety, ciuchy tam mi się podobają), jestem traktowany jak intruz lub po prostu ignorowany.

Łukasz_135

20.09.2008

Placówka

Elbląg, Teatralna

Nie zgadzam się (24)

OXIDE

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż OXIDE?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fajny sklep .Jeżeli...
Fajny sklep .Jeżeli mój mąż potrzebuje jakiejś koszuli ,sweterka zawsze do niego wchodzimy . W sumie nie potrzebowałam niczego , ale weszłam aby sprawdzić go pod względem wyglądu i obsługi .Nie zawiodłam się podeszła do mnie od razu ekspedientka spytała się w czym może mi pomóc . Była bardzo miła , ale nie nachalna , Pokazała mi męskie koszule . Niestety niczego nie kupiłam . Jeżeli chodzi o wygląd sklepu do niczego nie można się przyczepić , wszystko starannie poukładane , czysto .