Restauracja L\'usignolo

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Obserwacja dotyczy obsługi...
Obserwacja dotyczy obsługi kelnerskiej w restauracji "L'usignolo". Kontakt z Panią Kelnerką źle się rozpoczął i też tak zakończył. Pani podeszła żując gumę ostentacyjnie, na każde pytanie dotyczące oferty zawartej w menu odpowiadała zdawkowo,z nutką pretensji- człowiek czuł wyrzuty sumienia, że w ogóle śmiał zapytać. W końcu udało się zamówić, niestety(!) Pani pomyliła zamówienia (komuś wydała moją zamówioną lasagne) i na posiłek trzeba było czekać kolejne 25 minut, w między czasie pomyliła również zamówienie odnośnie napojów, każdemu może się zdarzyć(?), tak można by do tego podejść, gdyby nie ta stale obecna arogancja i mina nasycona wyrzutem, a dodatkowo krążenie po sali konsumenckiej z komórką w ręku i długie, bardzo długie oczekiwanie na reakcję Pani, mimo braku gości na sali. Na koniec Pani wbiła źle zamówienie na rachunek, co dopełniło wszystkiego. Szkoda, gdyż restauracja wygląda na klimatyczną, ładny wystrój, smaczne jedzenie, ale wizerunkiem lokalu jest też obsługa kelnerska, a ta pozostawia wiele do życzenia!

zarejestrowany-uzytkownik

20.10.2008

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (25)

Restauracja L\'usignolo

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Restauracja L\'usignolo?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Obserwacja dotyczy obsługi...
Obserwacja dotyczy obsługi kelnerskiej w restauracji "L'usignolo". Kontakt z Panią Kelnerką źle się rozpoczął i też tak zakończył. Pani podeszła żując gumę ostentacyjnie, na każde pytanie dotyczące oferty zawartej w menu odpowiadała zdawkowo,z nutką pretensji- człowiek czuł wyrzuty sumienia, że w ogóle śmiał zapytać. W końcu udało się zamówić, niestety(!) Pani pomyliła zamówienia (komuś wydała moją zamówioną lasagne) i na posiłek trzeba było czekać kolejne 25 minut, w między czasie pomyliła również zamówienie odnośnie napojów, każdemu może się zdarzyć(?), tak można by do tego podejść, gdyby nie ta stale obecna arogancja i mina nasycona wyrzutem, a dodatkowo krążenie po sali konsumenckiej z komórką w ręku i długie, bardzo długie oczekiwanie na reakcję Pani, mimo braku gości na sali. Na koniec Pani wbiła źle zamówienie na rachunek, co dopełniło wszystkiego. Szkoda, gdyż restauracja wygląda na klimatyczną, ładny wystrój, smaczne jedzenie, ale wizerunkiem lokalu jest też obsługa kelnerska, a ta pozostawia wiele do życzenia!