CH REDUTA

(4.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 4)

C.H REDUTA położone...
C.H REDUTA położone po sąsiedzku z BLUE CITY, o dziwo wcale nie konkurują a wręcz uzupełniają się. To bardzo trafny przykład jak można współpracować. Na tyłach REDUTY mamy jeszcze DEKATLON z całym asortymentem sportowymTo centrum warte jest odwiedzin, chociażby z powodu właśnie rozrzucenia w bliskim sąsiedztwie. W każdym z tych miejsc obsługa jest miła i doradza nie z chęci zysku, a z uwagi o dobro klienta. Rzeczywiście w REDUCIE nie ma zbyt wielu miejsc na „małą czarną”, co w 100% rekompensuje BLUE CITY. Za to w DEKATLONIE można nawet bez stresowo, kupując rolki założyć je na nogi i sprawdzić jak się na nich jeździ.W REDUCIE znajdziemy prawdziwie „perełki” w sklepiku ze sztuczną biżuteria, jest niesamowity wybór, i miła pani zawsze podpowie, co lepiej będzie się komponowało z zakupioną właśnie bluzką. Odwiedziłam wiele CH. Ale zawsze wracam do REDUTY. Tu panuje wręcz kameralna atmosfera, porównując do molochów typu GALERIA MOKOTÓW czy ARKADIA

Szamanka

25.06.2012

Placówka

Warszawa, Al. Jerozolimskie 148

Nie zgadzam się (0)
Zakupy tutaj na...
Zakupy tutaj na pewno mniej męczą niż w dużych galeriach. W Reducie mamy również hipermarket, więc przy okazji można zrobić większe zakupy spożywcze. Co jest dość dobre, poniewaz przy zakupach jest bardzo prawdopodobne, że dosięgnie nas głód i będzie trzeba cos zjeść bardziej sycącego niz lody albo kawy, których mamy w galerii pod dostatkiem!

zarejestrowany-uzytkownik

18.06.2012

Placówka

Warszawa, Jerozolimskie 148

Nie zgadzam się (0)
Specjalnie pojechałam dziś...
Specjalnie pojechałam dziś do Centrum handlowego Reduta ponieważ przez weekend miała się tam odbywać akcja pod hasłem ,,Czekoladowe szaleństwo”. Program zamieszczony na stronie internetowej przedstawił się bardzo obiecująco. Czytamy : Wszystkich wielbicieli czekolady serdecznie zapraszamy na „Czekoladowe szaleństwo” do centrum handlowego Reduta! W dniach 26- 27 września na miłośników czekolady w naszym centrum handlowym czeka mnóstwo przepysznych atrakcji. Czekolady będzie można próbować na różne, smakowite sposoby. Popłynie ona czekoladowymi fontannami, klienci Reduty będą mogli zobaczyć proces powstawania pralin oraz napić się czekolady w naszej pijalni. Natomiast historię tego znanego smakołyku zilustruje interesująca wystawa. Nie zabraknie również prezentów dla łasuchów. Klienci naszego centrum mogą liczyć na czekoladowe podarunki, Panie zaś mogą wygrać czekoladowe zabiegi piękności. Niestety w rzeczywistości była to forma promocji i to dość nieudolna czterech firm. Nestle Dermiki Mount Blanc (której lokal znajduje się na pierwszym piętrze tego centrum) Cukieteria (Czekoladowe fontanny) Te dwie ostatnie proponowały do degustacji czekoladę do picia na gorąco. Fontana belgiską deserową, Mont Blanc mleczną. Nestle miało dwa stanowiska z czekoladkami After Eight o smaku miętowym i cytrynowym. Dermika proponowała zaś swój salon kosmetyczny na ul. Zajączka oraz produkowane przez firmę kosmetyki pielęgnacyjne poprzez gratisowe próbki kremów(dwa rodzaje) oraz saszetki z maseczkami do twarzy. Niby interesująca wystawa była wstawiona na trzech sztalugach z planszami ilustrującymi proces powstania czekolady od momentu zbioru ziarna kakaowego aż do jego przetworzenia w fabryce. Mała scena stała chyba tylko do dekoracji. Dół podestu był wyłożony kostkami czekolady, a na górze w każdym rogu stały atrapy dużych mufinek czekoladowych. Koferansier wspomagając się kartką przedstawiał nielicznym słuchaczom historię początków produkcji czekolady. Potem zadawał pytania dotyczące tego co zostało wcześniej powiedziane. Pytał się również podchodząc z mikrofonem do wybranych osób o preferencje dotyczące spożywania czekolady. Każdy kto odważył się odezwać nie zależnie czy odpowiedz była prawidłowa czy też nie dostawał w nagrodę czekoladę Nestle Noir w różnych losowo wybranych smakach. Jego wiedza na temat czekolady też nie była profesjonalna (np. zapraszał do spróbowania ,,białej,, czekolady oferowanej przez Mount Blanc która w rzeczywistości była czekoladą mleczną), wymieniając pionierów w branży – Cadbury i Nestle pominął chociażby Sucharda dzięki któremu możemy delektować się smakiem znanej na całym świecie czekolady Milka Z wieńczeniem nie dopracowania całej akcji była nie precyzyjna informacja na plakatach ją promujących. Zabrakło na nich informacji o sprecyzowaniu miejsca gdzie się ona odbywa(centrum jest dwu poziomowe).Opis ,,atrakcji,, był ogólny na dwa dni przy czym pokaz pralin odbywać się miał tylko w niedzielę co też nie było uwzględnione. W środku centrum nie było żadnych wskazówek jak trafić na miejsce. Całość jest jak dla mnie przykładem jak niewłaściwe przygotowanie i nie dopracowanie może zniszczyć ciekawy i interesujący pomysł. Robienie czegoś ,,sztuka dla sztuki,, moim zdaniem nie ma sensu. Zabrakło dynamizmu w prezentacji prowadzącego, a oferta tak jak napisałam na wstępie miała na celu promocję konkretnych firm dla której to czekolada była tylko tłem, a nie jak się spodziewałam głównym ,,aktorem,,.

zarejestrowany-uzytkownik

30.09.2009

Placówka

Warszawa, Jerozolimskie 148

Nie zgadzam się (14)

CH REDUTA

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż CH REDUTA?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?