Wars- gastronomia

(4.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

zauważalna zgodność stroju...
zauważalna zgodność stroju ze standardem u wszystkich pracowników, schludny wyglad ogólny, bardzo sprawna obsługa, szybkie serwowanie dań, dania bardzo smacze, dopracowane, starannie przgotowane i udekorowane, wysoki poziom techniki obsługo gościa, począwszy od ułożenia talerzy i sztućcy na stole, prawidłowa kolejność podawania potraw, otwieranie, nalewanie napojów, na Sali widoczna czystość i świeżość, zauważyłam także, że kazdorazowo układane były nowe placematy na stoliki, przed każdym kolejnym gościem,brak pomocy w doborze potraw, sytuacja nietypowa uważam mało profesjonalnie załatwiona( sytuacja kiedy został wyjęty produkt własny do konsumpcji, a osoba obsługująca została poproszona o talerzyk, pracownik wyjaśnił, że posilki własne konsumuje się w przedziale, nie było w tym jednak zwrotów kurtuazyjnych, a ton głosu nie był uprzejmy, nawet lekko podniesiony,paragon wydany na życzenie, pożegnanie bez uśmiechu, brak serwetek na stole,

Karolina_126

06.11.2008

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (22)

Wars- gastronomia

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Wars- gastronomia?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

zauważalna zgodność stroju...
zauważalna zgodność stroju ze standardem u wszystkich pracowników, schludny wyglad ogólny, bardzo sprawna obsługa, szybkie serwowanie dań, dania bardzo smacze, dopracowane, starannie przgotowane i udekorowane, wysoki poziom techniki obsługo gościa, począwszy od ułożenia talerzy i sztućcy na stole, prawidłowa kolejność podawania potraw, otwieranie, nalewanie napojów, na Sali widoczna czystość i świeżość, zauważyłam także, że kazdorazowo układane były nowe placematy na stoliki, przed każdym kolejnym gościem,brak pomocy w doborze potraw, sytuacja nietypowa uważam mało profesjonalnie załatwiona( sytuacja kiedy został wyjęty produkt własny do konsumpcji, a osoba obsługująca została poproszona o talerzyk, pracownik wyjaśnił, że posilki własne konsumuje się w przedziale, nie było w tym jednak zwrotów kurtuazyjnych, a ton głosu nie był uprzejmy, nawet lekko podniesiony,paragon wydany na życzenie, pożegnanie bez uśmiechu, brak serwetek na stole,