restauracja La Nonna

(4.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Restaurację La Nonna...
Restaurację La Nonna odwiedziłam razem z przyjaciółmi w piątkowy wieczór. Jest to miejsce o dosyć dużej powierzchni, jednak właściwie zawsze należy poczekać chwilę na wolny stolik (przy czym obsługa udaje, że nie zauważa osób oczekujących). Na szczęście nie trwa to dłużej niż 5 - 10 minut. Restauracja jest przyjemnie urządzona, poszczególne stoliki umieszczone są w pewnej odległości od siebie, co daje poczucie prywatności. Dodatkowo lekkie oświetlenie i muzyka nadają miejscu spokojny nastrój. Menu zawiera wiele pozycji i każdy może wybrać coś z niego. Jestem osobą, która nie je mięsa, a mimo to zawsze znajdę tam kilka interesujących dań. Obsługa przyniosła menu chwilę po tym jak poszczególne osoby zajęły swobodnie miejsca przy stoliku. Czas, który upłynął do ponownego podejścia kelnera w celu przyjęcia zamówienia pozwolił każdemu podjąć decyzję na co ma ochotę tego wieczoru. Kelner przyjął zamówienie, następnie powtórzył wszystko upewniając się, że właściwie zapisał. Oczekiwanie na realizację zamówienia trwało około 20 minut. Poszczególne dania dla czterech osób podano w tym samym czasie. Kelner podając danie podawał również nazwę potrawy. Zamówionym przeze mnie daniem był ryż z cukinią. Kiedy kelner podał tą nazwą wskazałam, że jest to danie dla mnie. Zajęta byłam jednak rozmową z przyjaciółmi i nie spojrzałam na potrawę. Jednak kiedy to zrobiłam zauważyłam, że otrzymałam danie będące makaronem z mięsem. Chwilę zajęło zanim kelner ponownie zjawił się przy stoliku wezwany w celu wymiany potrawy. Miał wyraźnie niezadowoloną minę kiedy zwróciłam uwagę, że otrzymałam nieodpowiednie danie. Po około 10 minutach otrzymałam zamówioną przeze mnie potrawę. Nie przeproszono mnie jednak za pomyłkę. Dania były smaczne i ładnie wyglądały. W restauracji spędziliśmy około 1,5 h. Ogólnie byliśmy zadowoleni jednak zamieszanie z zamianą dań pozostało w naszej pamięci.

AnnaMaria

12.11.2008

Placówka

Polanica-Zdrój, al. Wojska Polskiego 4

Nie zgadzam się (20)

restauracja La Nonna

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż restauracja La Nonna?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Restaurację La Nonna...
Restaurację La Nonna odwiedziłam razem z przyjaciółmi w piątkowy wieczór. Jest to miejsce o dosyć dużej powierzchni, jednak właściwie zawsze należy poczekać chwilę na wolny stolik (przy czym obsługa udaje, że nie zauważa osób oczekujących). Na szczęście nie trwa to dłużej niż 5 - 10 minut. Restauracja jest przyjemnie urządzona, poszczególne stoliki umieszczone są w pewnej odległości od siebie, co daje poczucie prywatności. Dodatkowo lekkie oświetlenie i muzyka nadają miejscu spokojny nastrój. Menu zawiera wiele pozycji i każdy może wybrać coś z niego. Jestem osobą, która nie je mięsa, a mimo to zawsze znajdę tam kilka interesujących dań. Obsługa przyniosła menu chwilę po tym jak poszczególne osoby zajęły swobodnie miejsca przy stoliku. Czas, który upłynął do ponownego podejścia kelnera w celu przyjęcia zamówienia pozwolił każdemu podjąć decyzję na co ma ochotę tego wieczoru. Kelner przyjął zamówienie, następnie powtórzył wszystko upewniając się, że właściwie zapisał. Oczekiwanie na realizację zamówienia trwało około 20 minut. Poszczególne dania dla czterech osób podano w tym samym czasie. Kelner podając danie podawał również nazwę potrawy. Zamówionym przeze mnie daniem był ryż z cukinią. Kiedy kelner podał tą nazwą wskazałam, że jest to danie dla mnie. Zajęta byłam jednak rozmową z przyjaciółmi i nie spojrzałam na potrawę. Jednak kiedy to zrobiłam zauważyłam, że otrzymałam danie będące makaronem z mięsem. Chwilę zajęło zanim kelner ponownie zjawił się przy stoliku wezwany w celu wymiany potrawy. Miał wyraźnie niezadowoloną minę kiedy zwróciłam uwagę, że otrzymałam nieodpowiednie danie. Po około 10 minutach otrzymałam zamówioną przeze mnie potrawę. Nie przeproszono mnie jednak za pomyłkę. Dania były smaczne i ładnie wyglądały. W restauracji spędziliśmy około 1,5 h. Ogólnie byliśmy zadowoleni jednak zamieszanie z zamianą dań pozostało w naszej pamięci.