Likus Concept Store

(3.51)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 3)

Wybrałem się na...
Wybrałem się na lunch biznesowy do nowootwartej w Warszawie restauracji "z wyższej półki". W środku prawie wszystkie stoliki były puste. Usiedliśmy przy stoliku rozglądając się za obsługą. Dopiero po pewnym czasie podeszła do nas kelnerka, witając nas i wręczając karty. Mój rozmówca zapytał kelnerkę, co mogłaby mu polecić. Na to pytanie kelnerka zdawała się nie być przygotowana. Nie podpytała o jego preferencje, a jedynie czytając mu kartę przez ramię zdała się wybrać coś na chybił trafił. Nie była przy tym w stanie nic więcej powiedzieć na temat tego dania powiedzieć: "Przepiórka jak przepiórka" stwierdziła z niejakim rozbawieniem. Zamówiliśmy dodatkowo pieczywo i oliwę czosnkową. Było to niestandardowe zamówienie, którego nie było w karcie i musiało zostać "skonsultowane z szefem kuchni". Reszta wizyty przebiegła prawidłowo. Zabrano nam talerze w momencie, gdy skończyliśmy, zaproponowano deser, sprawnie przyniesiono deser.

zarejestrowany-uzytkownik

13.11.2008

Placówka

Warszawa, Krakowski Przedmieście 16/18

Nie zgadzam się (23)

Likus Concept Store

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Likus Concept Store?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?