P4

(5.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

W dniu 20/11/2008...
W dniu 20/11/2008 skontaktowałem się z operatorem call center firmy P4 - operatora PLAY, celem zgłoszenia problemu technicznego z telefonem, który właśnie odebrałem z serwisu. Pani konsultant, z którą rozmawiałem była niezwykle uprzejma, starała wczuć się w moją trudną sytuację, jako klienta. Rozmowa z konsultantką, trwała około 60 minut. Przez całą rozmowę dało się wyczuć zaangażowanie konsultantki, chęć pomocy, wysoką kulturę osobistą. Widać również, ze owa Pani stosowała się do standardów telefonicznej obsługi klienta, jednocześnie nie prowadząc sztywnej rozmowy. Zakończyłem połączenie, będąc usatysfakcjonowany, mimo zdenerwowania wynikłego z problemem z telefonem.

Maciej_98

07.12.2008

Placówka

Nie zgadzam się (22)

P4

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż P4?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W dniu 20/11/2008...
W dniu 20/11/2008 skontaktowałem się z operatorem call center firmy P4 - operatora PLAY, celem zgłoszenia problemu technicznego z telefonem, który właśnie odebrałem z serwisu. Pani konsultant, z którą rozmawiałem była niezwykle uprzejma, starała wczuć się w moją trudną sytuację, jako klienta. Rozmowa z konsultantką, trwała około 60 minut. Przez całą rozmowę dało się wyczuć zaangażowanie konsultantki, chęć pomocy, wysoką kulturę osobistą. Widać również, ze owa Pani stosowała się do standardów telefonicznej obsługi klienta, jednocześnie nie prowadząc sztywnej rozmowy. Zakończyłem połączenie, będąc usatysfakcjonowany, mimo zdenerwowania wynikłego z problemem z telefonem.