Restauracja Szara

(4.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Przy wejściu zostałem...
Przy wejściu zostałem powitany przez elegancko ubranego młodzieńca i zapytany o rezerwację. Odparłem, że nie posiadam, więc zaproponowano mi stolik w sali dla palących. Kelner zaprowadził mnie do stolika i zapytał czy życzę sobie coś do picia. Poprosiłem o piwo bezalkoholowe. Po chwili dostarczono mi menu a po kolejnych kilku minutach piwo. Kelner otworzył piwo, nalał część a resztę pozostawił w butelce. Niestety wybrał szkło przypominające pucharek do lodów, stanowczo za duże. Jedynym plusem było zwiększone oddawanie aromatów przez piwo w takim szkle. Po chwili zamówiłem Rarakę. Kelner zmodyfikował zastawę na mym stoliku zabierając zbędne przedmioty. Temperatura w lokalu była odpowiednia, po prostu przyjemna. Na sali nie dominowały żadne zapachy, nie było też żadnej muzyki. Obsługa żwawo przemykała po sali, niewiele czasu marnując przy kokpicie. Na realizację czekałem około 25 minut. Wiórka ziemniaczane były na brzegach placka zbyt przysmażone, przez co były twarde. Do reszty składników oraz temperatury dania nie mam zastrzeżeń. Bardzo szybko, gdy tylko skończyłem, odebrano pusty talerz. Poprosiłem o rachunek, dostarczono go po 3-4 minutach. Kiedy wychodziłem z lokalu, ten sam młody pracownik podziękował i pożegnał mnie.

Arkadiusz_39

07.12.2008

Placówka

Kraków, Rynek Glowny 6

Nie zgadzam się (28)

Restauracja Szara

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Restauracja Szara?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Przy wejściu zostałem...
Przy wejściu zostałem powitany przez elegancko ubranego młodzieńca i zapytany o rezerwację. Odparłem, że nie posiadam, więc zaproponowano mi stolik w sali dla palących. Kelner zaprowadził mnie do stolika i zapytał czy życzę sobie coś do picia. Poprosiłem o piwo bezalkoholowe. Po chwili dostarczono mi menu a po kolejnych kilku minutach piwo. Kelner otworzył piwo, nalał część a resztę pozostawił w butelce. Niestety wybrał szkło przypominające pucharek do lodów, stanowczo za duże. Jedynym plusem było zwiększone oddawanie aromatów przez piwo w takim szkle. Po chwili zamówiłem Rarakę. Kelner zmodyfikował zastawę na mym stoliku zabierając zbędne przedmioty. Temperatura w lokalu była odpowiednia, po prostu przyjemna. Na sali nie dominowały żadne zapachy, nie było też żadnej muzyki. Obsługa żwawo przemykała po sali, niewiele czasu marnując przy kokpicie. Na realizację czekałem około 25 minut. Wiórka ziemniaczane były na brzegach placka zbyt przysmażone, przez co były twarde. Do reszty składników oraz temperatury dania nie mam zastrzeżeń. Bardzo szybko, gdy tylko skończyłem, odebrano pusty talerz. Poprosiłem o rachunek, dostarczono go po 3-4 minutach. Kiedy wychodziłem z lokalu, ten sam młody pracownik podziękował i pożegnał mnie.