Hotel Wierchomla SKI & SPA Resort

(4.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Hotel pięknie położony...
Hotel pięknie położony w dolinie. Na jednej stronie doliny stoi hotel, po drugiej stronie szumiące jodły. Pierwsze wrażenie pozytywne. Bez nawigacji trudno jest trafić na miejsce - brak oznaczenia z drogi głównej. Wizytę w hotelu zaczynam od 10 min czekania w recepcji (Pani przeprowadzała długą i wyczerpujacą rozmowę przez telefon). Nikt nie oprowadził mnie po hotelu, mimo, iż nadmieniłam, że jestem pierwszy raz. Jedzenie serwowane bardzo smaczne, porcje za małe. Piwa dwa rodzaje, tylko lane, brak popularnych marek. Obsługa w restauracji miła, obsługa kompetentna. Pani, która nas obsługiwała (pani K.) mimo, że o godzinie 22 kończyła pracę, została godzinę dłużej i czekała, aż goście spokojnie zjedzą i wypiją. Basen zdecydowanie za mały i za płytki, w najgłebszym miejscu 1m. Służy raczej do ćwiczeń w wodzie niż do pływania. Lampy w "leśnej łączce" nie wymienione, tzn.1 paliła sie jaskrawo a pozostale dwie emitowały ciemną barwę. Łaźnia parowa bez zarzutu, lecz konstruktor nie pomyślał nad kształtem sufitu, który powinien być w kształcie stożka. Para skraplała się na płaskim suficie i gorące krople padały na ciało. Jacuzzi działało poprawnie. Zbyt mała ilość ręczników dla klientów. Sauna sucha nie działała. Próbowałam dwa razy ustawić, ale nie udało się. Drink Bar na przeciwko recepcji był nieczynny. Rano około godziny ósmej już jeździli na quadach. Ja, jako gość hotelowy, nie mogłam się wyspać.

Renata_58

09.12.2008

Placówka

Wierchomla Mała, Wierchomla Mała 42

Nie zgadzam się (24)

Hotel Wierchomla SKI & SPA Resort

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Hotel Wierchomla SKI & SPA Resort?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Hotel pięknie położony...
Hotel pięknie położony w dolinie. Na jednej stronie doliny stoi hotel, po drugiej stronie szumiące jodły. Pierwsze wrażenie pozytywne. Bez nawigacji trudno jest trafić na miejsce - brak oznaczenia z drogi głównej. Wizytę w hotelu zaczynam od 10 min czekania w recepcji (Pani przeprowadzała długą i wyczerpujacą rozmowę przez telefon). Nikt nie oprowadził mnie po hotelu, mimo, iż nadmieniłam, że jestem pierwszy raz. Jedzenie serwowane bardzo smaczne, porcje za małe. Piwa dwa rodzaje, tylko lane, brak popularnych marek. Obsługa w restauracji miła, obsługa kompetentna. Pani, która nas obsługiwała (pani K.) mimo, że o godzinie 22 kończyła pracę, została godzinę dłużej i czekała, aż goście spokojnie zjedzą i wypiją. Basen zdecydowanie za mały i za płytki, w najgłebszym miejscu 1m. Służy raczej do ćwiczeń w wodzie niż do pływania. Lampy w "leśnej łączce" nie wymienione, tzn.1 paliła sie jaskrawo a pozostale dwie emitowały ciemną barwę. Łaźnia parowa bez zarzutu, lecz konstruktor nie pomyślał nad kształtem sufitu, który powinien być w kształcie stożka. Para skraplała się na płaskim suficie i gorące krople padały na ciało. Jacuzzi działało poprawnie. Zbyt mała ilość ręczników dla klientów. Sauna sucha nie działała. Próbowałam dwa razy ustawić, ale nie udało się. Drink Bar na przeciwko recepcji był nieczynny. Rano około godziny ósmej już jeździli na quadach. Ja, jako gość hotelowy, nie mogłam się wyspać.