Hotel Polichno

(4.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Wnętrze hotelu mimo...
Wnętrze hotelu mimo tylko 3 gwiazdek jakie dostali za prestiż było wyjątkowo okazałe. We wszystkich pomieszczeniach panował porządek, cały budynek był ładny i przestronny. Pani w recepcji była dla mnie bardzo miła, wybrała dla mnie pokój według moich upodobań, co bardzo mnie zadowoliło. W samym pokoju jak na ten prestiż było bardzo ładnie, wszystko działało, nie zabrakło ręczników czy telewizora. W pokoju było bardzo wygodne łóżko, miękkie poduszki czy stolik na podstawowe rzeczy. Jeżeli chodzi o obsługę pozostałych pracowników to trzeba wyróżnić heroiczną wręcz pracę kelnerek w tym lokalu, które swoją skromnością i uśmiechem na twarzy wzbudzały ogromną sympatię. Jednym z nielicznych zastrzeżeń była dla mnie praca barmana, który nie dość że wszystko robił bardzo powoli to na dodatek był bardzo niegrzeczny wobec gości tego hotelu. Cały pobyt w hotelu zaliczam do udanych, hotel zatroszczył się o obsługę, dając do dyspozycji gościom dostęp do kręgielni czy stół bilardowy.

zarejestrowany-uzytkownik

16.12.2008

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (15)

Hotel Polichno

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Hotel Polichno?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Wnętrze hotelu mimo...
Wnętrze hotelu mimo tylko 3 gwiazdek jakie dostali za prestiż było wyjątkowo okazałe. We wszystkich pomieszczeniach panował porządek, cały budynek był ładny i przestronny. Pani w recepcji była dla mnie bardzo miła, wybrała dla mnie pokój według moich upodobań, co bardzo mnie zadowoliło. W samym pokoju jak na ten prestiż było bardzo ładnie, wszystko działało, nie zabrakło ręczników czy telewizora. W pokoju było bardzo wygodne łóżko, miękkie poduszki czy stolik na podstawowe rzeczy. Jeżeli chodzi o obsługę pozostałych pracowników to trzeba wyróżnić heroiczną wręcz pracę kelnerek w tym lokalu, które swoją skromnością i uśmiechem na twarzy wzbudzały ogromną sympatię. Jednym z nielicznych zastrzeżeń była dla mnie praca barmana, który nie dość że wszystko robił bardzo powoli to na dodatek był bardzo niegrzeczny wobec gości tego hotelu. Cały pobyt w hotelu zaliczam do udanych, hotel zatroszczył się o obsługę, dając do dyspozycji gościom dostęp do kręgielni czy stół bilardowy.