Szpital Powiatowy w Nowym Mieście Lubawskim

(3.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Witam! Ponieważ jest...
Witam! Ponieważ jest to moja pierwsza obserwacja, na łamach jakoscobslugi.pl, pragnę wyrazić ogromne zadowolenie z faktu, że takiego rodzaju działania propaguje się w naszym kraju - wierzę, że z korzyścią dla wszystkich. Miałem okazję mieszkać i pracować w USA czyli w kraju, w którym gospodarka kapitalistyczna rozwinęła się dużo wcześniej i prężniej niż u nas. W Stanach Zjednoczonych nienaganna obsługa jest czymś tak oczywistym, że ludzie oburzają się na widok najdrobniejszej nieprawidłowości w zakresie kompetencji, zachowania personelu czy warunków miejsca obsługi. Mimo mojego zdecydowanego poparcia przywilejów grupy klientów, którą również i ja tworzę, będę starał się relacjonować swoje obserwacje jak najbardziej obiektywnie, biorąc pod uwagę stosunkowo młodą i wciąż kształtującą się w Polsce demokrację. Na dowód tego, na początek mojej przygody z jakoscobslugi.pl bardzo miłe zaskoczenie z często szkalowanej służby zdrowia. Podczas wizyty w laboratorium spotkałem się z niezwykle miłą i do tego fachową obsługą. Jedyny mankament to brak ciepłej wody w toalecie. Generalnie jak najbardziej pozytywne wrażenie - nic tylko brać przykład.

Michał_203

06.03.2009

Placówka

Nowe Miasto Lubawskie, Mickiewicza 10

Nie zgadzam się (24)

Szpital Powiatowy w Nowym Mieście Lubawskim

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Szpital Powiatowy w Nowym Mieście Lubawskim?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Witam! Ponieważ jest...
Witam! Ponieważ jest to moja pierwsza obserwacja, na łamach jakoscobslugi.pl, pragnę wyrazić ogromne zadowolenie z faktu, że takiego rodzaju działania propaguje się w naszym kraju - wierzę, że z korzyścią dla wszystkich. Miałem okazję mieszkać i pracować w USA czyli w kraju, w którym gospodarka kapitalistyczna rozwinęła się dużo wcześniej i prężniej niż u nas. W Stanach Zjednoczonych nienaganna obsługa jest czymś tak oczywistym, że ludzie oburzają się na widok najdrobniejszej nieprawidłowości w zakresie kompetencji, zachowania personelu czy warunków miejsca obsługi. Mimo mojego zdecydowanego poparcia przywilejów grupy klientów, którą również i ja tworzę, będę starał się relacjonować swoje obserwacje jak najbardziej obiektywnie, biorąc pod uwagę stosunkowo młodą i wciąż kształtującą się w Polsce demokrację. Na dowód tego, na początek mojej przygody z jakoscobslugi.pl bardzo miłe zaskoczenie z często szkalowanej służby zdrowia. Podczas wizyty w laboratorium spotkałem się z niezwykle miłą i do tego fachową obsługą. Jedyny mankament to brak ciepłej wody w toalecie. Generalnie jak najbardziej pozytywne wrażenie - nic tylko brać przykład.