Optical Canada

(3.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Przy wejściu stały...
Przy wejściu stały 2 panie sprzedające, na progu. Jak weszłam to powiedziały dzień dobry. Weszłam do sklepu, stały tam jeszcze ok. 5 sekund. W sklepie siedział Pan, odwrócony bokiem i pił coś z kubka (kawę lub herbatę). W sklepie było czysto, nie było klientów. Panie nie miały jednolitego ubioru, jedna miała jakąś letnią spódniczkę, krótką w kwiatki. Dopiero po ok. minucie od wejścia do sklepu, a stanęłam przy ladzie, bo chciałam kupić płyn do soczewek, jedna z Pań podeszła i zapytała w czym może pomóc. Uważam, że niestety czas oczekiwania na sprzedającego był zbyt długi, bo stałam przy ladzie co sugerowało, że chcę o coś zapytać. Jeżeli chodzi o moje odczucia, to sprzedawcy byli jacyś sztywni. W sumie obsługiwały mnie aż 3 osoby. Poprosiłam o płyn solo care 355ml, panie nie były zbyt zorientowane czy taki jest, odwrócił się Pan i powiedział, że jest. Wrażenia takie sobie. Bałabym się kupić tam okulary skoro nawet nie wiedzą nic o płynie.

Elżbieta_16

30.04.2009

Placówka

Gdańsk, Obrońców Wybrzeża

Nie zgadzam się (30)

Optical Canada

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Optical Canada?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Przy wejściu stały...
Przy wejściu stały 2 panie sprzedające, na progu. Jak weszłam to powiedziały dzień dobry. Weszłam do sklepu, stały tam jeszcze ok. 5 sekund. W sklepie siedział Pan, odwrócony bokiem i pił coś z kubka (kawę lub herbatę). W sklepie było czysto, nie było klientów. Panie nie miały jednolitego ubioru, jedna miała jakąś letnią spódniczkę, krótką w kwiatki. Dopiero po ok. minucie od wejścia do sklepu, a stanęłam przy ladzie, bo chciałam kupić płyn do soczewek, jedna z Pań podeszła i zapytała w czym może pomóc. Uważam, że niestety czas oczekiwania na sprzedającego był zbyt długi, bo stałam przy ladzie co sugerowało, że chcę o coś zapytać. Jeżeli chodzi o moje odczucia, to sprzedawcy byli jacyś sztywni. W sumie obsługiwały mnie aż 3 osoby. Poprosiłam o płyn solo care 355ml, panie nie były zbyt zorientowane czy taki jest, odwrócił się Pan i powiedział, że jest. Wrażenia takie sobie. Bałabym się kupić tam okulary skoro nawet nie wiedzą nic o płynie.