Eukasa.pl

(3.51)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 5)

W porządku -...
W porządku - tak najkrócej można opisać zakupy w tym sklepie, gdzie kupilem nowy monitor ASUS'a. Bardzo miła obsługa - przez pomyłkę złożyłem to samo zamówienie dwukrotnie - już kilkanaście minut po moim mailu otrzymałem odpowiedź, że nie ma problemu z anulowaniem niechcianego zamówienia. Małe zastrzeżenia mogę mieć do faktu, że czułem się niedoinformowany co do stanu, w jakim znajduje się zamówienie. Początkowo opatrzone było statusem 'Trwa', który potem zmienił się na 'Gotowe'. Nie dostałem żadnego maila o tym, że sprzęt został wysłany, podczas zakupów w innych sklepach dostawałem numer listu przewozowego a co za tym idzie szczegółowe wytyczne na temat paczki. Tutaj dopiero widok kuriera w drzwiach był znakiem, że towar został wysłany i doręczony. Ten element mógłby być dopracowany bardziej. Poza nim - żadnych zastrzeżeń co do tego sklepu. Oceniam go na +2 za dobre ceny, dosc dobra obluge (szybkie interwencje jeśli chodzi np. o anulowanie zamówienia i zmiany), lecz minusem jest tok zamówienia - brak maila kiedy towar został wysłany i kiedy do mnie dojdzie, ani też 0 info od kuriera (poprostu przyjechał mi pod drzwi).

Rishard

05.05.2009

Kontakt online

Nie zgadzam się (24)

Eukasa.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Eukasa.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?