Wanda - Hurnex

(3.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Przechodząc się ulicą...
Przechodząc się ulicą Kalwaryjską, wstąpiłam przy okazji do księgarni. Zachęcił mnie duży szyld w oknie o treści "obniżka -80%". Kupuję książki w tej księgarni średnio raz w miesiącu. Mają dość dużą ofertę i zdarzają się bardzo atrakcyjne promocje. Po wejściu zauważyłam kilka nowości wydawniczych. Wszystkie książki były bardzo równo poukładane. Regały były oznaczone tematycznie np. biografie, socjologia itp. Na półkach panował idealny porządek. Promocje cenowe były dobrze oznaczone. Na niektórych regałach były książki w danej grupie cenowej. Dużym plusem tej księgarni jest miły kącik z kanapa i ławą oraz kilkoma fotelami i krzesłami. Nie jest to bardzo popularne w przypadku niewielkich prywatnych sklepów. W księgarni panowała czystość, nie zauważyłam kurzu ani brudu. Z wybrana książką udałam się do kasy. Sprzedawczyni była uprzejma ale nie wyróżniała się niczym specjalnie na plus. Przy regale niedaleko mnie, klienta rozmawiała z inną sprzedawczynią która cierpliwie jej doradzała. Po zapłaceniu kartą sprzedawczyni zapytała mnie czy chce otrzymać reklamówkę. Do środka książki włożyła paragon. Bez uśmiechu podziękowała za zakup. Poziom obsługi klienta jest zadowalający ale nie wyróżnia się specjalnie na tle innych sklepów. Sugerowałabym więcej zaangażowania i uśmiechu ze strony personelu.

zarejestrowany-uzytkownik

09.05.2009

Placówka

Kraków, Kalwaryjska 54

Nie zgadzam się (18)

Wanda - Hurnex

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Wanda - Hurnex?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Przechodząc się ulicą...
Przechodząc się ulicą Kalwaryjską, wstąpiłam przy okazji do księgarni. Zachęcił mnie duży szyld w oknie o treści "obniżka -80%". Kupuję książki w tej księgarni średnio raz w miesiącu. Mają dość dużą ofertę i zdarzają się bardzo atrakcyjne promocje. Po wejściu zauważyłam kilka nowości wydawniczych. Wszystkie książki były bardzo równo poukładane. Regały były oznaczone tematycznie np. biografie, socjologia itp. Na półkach panował idealny porządek. Promocje cenowe były dobrze oznaczone. Na niektórych regałach były książki w danej grupie cenowej. Dużym plusem tej księgarni jest miły kącik z kanapa i ławą oraz kilkoma fotelami i krzesłami. Nie jest to bardzo popularne w przypadku niewielkich prywatnych sklepów. W księgarni panowała czystość, nie zauważyłam kurzu ani brudu. Z wybrana książką udałam się do kasy. Sprzedawczyni była uprzejma ale nie wyróżniała się niczym specjalnie na plus. Przy regale niedaleko mnie, klienta rozmawiała z inną sprzedawczynią która cierpliwie jej doradzała. Po zapłaceniu kartą sprzedawczyni zapytała mnie czy chce otrzymać reklamówkę. Do środka książki włożyła paragon. Bez uśmiechu podziękowała za zakup. Poziom obsługi klienta jest zadowalający ale nie wyróżnia się specjalnie na tle innych sklepów. Sugerowałabym więcej zaangażowania i uśmiechu ze strony personelu.