Panda

(1.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Wyjeżdżałam na 3...
Wyjeżdżałam na 3 dni w góry i okazało się ,że nie mam torby podróżnej.Udałam się więc do sklepu z galanterią skórzaną, walizkami i torbami. Gdy weszłam do sklepu oczarowało mnie oświetlenie i panujący w sklepie ład. Za ladą nienagannie ubrana ekspedientka. Niestety w rozmowie okazała się niezbyt sympatyczna ,niechętnie udzielała pomocy. Torbę kupiłam.Już podczas pobytu w górach zauważyłam, że zaczyna się pruć.Po powrocie wróciłam do sklepu i złożyłam reklamację. Na szczęście nie spotkałam się z ową Panią.Reklamacja miała zostać rozpatrzona w ciągu dwóch tygodni.Po dwóch tygodniach wróciłam do sklepu i akurat w pracy była Pani, która torbę mi sprzedawała. Powiedziała ,że reklamacja nie została uwzględniona.Po tygodniu było podobnie, po dwóch następnych nic się zmieniło.Byłam już zirytowana całą sytuacją. Poprosiłam o kontakt z kierowniczką.Pani odmówiła , uzasadniając, że kierowniczka skończyła pracę i nie można się z nią kontaktować i , że będzie w pracy na drugi dzień.Następnego dnia Pani Kierownik nie było, ale pracowała zmienniczka owej Pani i okazało się , że od dwóch tygodni czeka na mnie nowa torba.Zgłosiłam całą sytuację Pani kierownik, zostałam przeproszona , zapewniona o niemożności powtórnej takiej sytuacji.Więcej w tym sklepie nie byłam , nie wiem jak zachowuje się w stosunku do klientów owa Pani, bo kiedy przechodzę obok sklepu widzę iż dalej tam pracuje.

Marta_392

21.05.2009

Placówka

Dąbrowa Górnicza, Katowicka 1

Nie zgadzam się (15)

Panda

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Panda?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Wyjeżdżałam na 3...
Wyjeżdżałam na 3 dni w góry i okazało się ,że nie mam torby podróżnej.Udałam się więc do sklepu z galanterią skórzaną, walizkami i torbami. Gdy weszłam do sklepu oczarowało mnie oświetlenie i panujący w sklepie ład. Za ladą nienagannie ubrana ekspedientka. Niestety w rozmowie okazała się niezbyt sympatyczna ,niechętnie udzielała pomocy. Torbę kupiłam.Już podczas pobytu w górach zauważyłam, że zaczyna się pruć.Po powrocie wróciłam do sklepu i złożyłam reklamację. Na szczęście nie spotkałam się z ową Panią.Reklamacja miała zostać rozpatrzona w ciągu dwóch tygodni.Po dwóch tygodniach wróciłam do sklepu i akurat w pracy była Pani, która torbę mi sprzedawała. Powiedziała ,że reklamacja nie została uwzględniona.Po tygodniu było podobnie, po dwóch następnych nic się zmieniło.Byłam już zirytowana całą sytuacją. Poprosiłam o kontakt z kierowniczką.Pani odmówiła , uzasadniając, że kierowniczka skończyła pracę i nie można się z nią kontaktować i , że będzie w pracy na drugi dzień.Następnego dnia Pani Kierownik nie było, ale pracowała zmienniczka owej Pani i okazało się , że od dwóch tygodni czeka na mnie nowa torba.Zgłosiłam całą sytuację Pani kierownik, zostałam przeproszona , zapewniona o niemożności powtórnej takiej sytuacji.Więcej w tym sklepie nie byłam , nie wiem jak zachowuje się w stosunku do klientów owa Pani, bo kiedy przechodzę obok sklepu widzę iż dalej tam pracuje.