Restauracja na Krupówkach

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Restauracja z zewnątrz...
Restauracja z zewnątrz wyglądała estetycznie-obsługa była schludnie ubrana, uśmiechem zapraszała do środka. Oczekiwanie na podejście kelnerki 25 minut, zamówienie prawie 40 minut. Kelnerka zwracała się do mnie per Ty co nie bardzo mi się spodobało. Szklanki nie zbyt czyste. Herbata miała być z konfiturą- podana została z dwoma wiśniami.Woreczek od herbaty już w kubku, na talerzyku opakowanie od herbaty-tak się nie podaje. Herbata wydawała mi się słaba mimo, że trzymałam woreczek ponad 5 minut.Sałatka miała być z oscypkiem-otrzymałam sałatkę posypaną oscypkiem jak parmezanem. Zwróciłam uwagę, że ani sałatka ani herbata nie m nic wspólnego z tym co stoi w karcie. Fotografie jak zwykle wyidalizowane. Kelnerka się oburzyła. Nic nie potrafiła innego zaproponować. Miałam wrarzenie, że zupełnie nie zna sie na proponowanym przez lokal menu.Poprosiłam o to by zabrała sałatkę bo nie spełnia moich oczekiwań-zrobiła to w bardzo antypatyczny sposób. Sałatka nie została wliczona do rachunku, ale nikogo nie obchodziło moje samopoczucie i rozczarowanie podany jedzeniem. Kolega zamówił rybę-całego pstrąga z grilla-podano mu nóż i widelec-czyli poraz kolejny poraził mnie brak kompetencji zawodowych personelu.Na stole nie było ani serwetek ani podstawowych przypraw-sól, pieprz, oliwa z oliwek do sałatki. Nastawienie na masową obsługę turystów, gdzie liczy się nie klient a zysk.

Marta_593

21.08.2009

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (21)

Restauracja na Krupówkach

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Restauracja na Krupówkach?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Restauracja z zewnątrz...
Restauracja z zewnątrz wyglądała estetycznie-obsługa była schludnie ubrana, uśmiechem zapraszała do środka. Oczekiwanie na podejście kelnerki 25 minut, zamówienie prawie 40 minut. Kelnerka zwracała się do mnie per Ty co nie bardzo mi się spodobało. Szklanki nie zbyt czyste. Herbata miała być z konfiturą- podana została z dwoma wiśniami.Woreczek od herbaty już w kubku, na talerzyku opakowanie od herbaty-tak się nie podaje. Herbata wydawała mi się słaba mimo, że trzymałam woreczek ponad 5 minut.Sałatka miała być z oscypkiem-otrzymałam sałatkę posypaną oscypkiem jak parmezanem. Zwróciłam uwagę, że ani sałatka ani herbata nie m nic wspólnego z tym co stoi w karcie. Fotografie jak zwykle wyidalizowane. Kelnerka się oburzyła. Nic nie potrafiła innego zaproponować. Miałam wrarzenie, że zupełnie nie zna sie na proponowanym przez lokal menu.Poprosiłam o to by zabrała sałatkę bo nie spełnia moich oczekiwań-zrobiła to w bardzo antypatyczny sposób. Sałatka nie została wliczona do rachunku, ale nikogo nie obchodziło moje samopoczucie i rozczarowanie podany jedzeniem. Kolega zamówił rybę-całego pstrąga z grilla-podano mu nóż i widelec-czyli poraz kolejny poraził mnie brak kompetencji zawodowych personelu.Na stole nie było ani serwetek ani podstawowych przypraw-sól, pieprz, oliwa z oliwek do sałatki. Nastawienie na masową obsługę turystów, gdzie liczy się nie klient a zysk.