Jadłodajnia Sprint

(4.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Smaczne posiłki i...
Smaczne posiłki i rozsądne ceny przyciągają klientów, w porze obiadowej niestety trzeba "odstać w kolejce" w celu złożenia zamówienia. Odbiór posiłku odbywa się po kilku minutach /szkoda, że nie jest to w tzw. formie elektronicznej np. poprzez wyświetlany numerek zamówienia/. Łatwo przez nieuwagę "podebrać komuś takie samo zamówienie" /odbiór posiłku odbywa się po wysłuchaniu zakrzykniętego przez obsługę "komunikatu" iż to danie jest gotowe/. Urozmaicone i bardzo bogate menu, czytelne: cena, waga produktów m.inn. przedstawione na tablicy. Miła i szybka obsługa czuwa nad czystością stolików, sprawnym i szybkim sprzątnięciem zastawy stołowej po poprzednich klientach. Minusem: nie akceptowane karty płatnicze, zła organizacja wydawania posiłku.

zarejestrowany-uzytkownik

26.10.2009

Placówka

Kielce, Złota 3

Nie zgadzam się (20)

Jadłodajnia Sprint

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Jadłodajnia Sprint?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Smaczne posiłki i...
Smaczne posiłki i rozsądne ceny przyciągają klientów, w porze obiadowej niestety trzeba "odstać w kolejce" w celu złożenia zamówienia. Odbiór posiłku odbywa się po kilku minutach /szkoda, że nie jest to w tzw. formie elektronicznej np. poprzez wyświetlany numerek zamówienia/. Łatwo przez nieuwagę "podebrać komuś takie samo zamówienie" /odbiór posiłku odbywa się po wysłuchaniu zakrzykniętego przez obsługę "komunikatu" iż to danie jest gotowe/. Urozmaicone i bardzo bogate menu, czytelne: cena, waga produktów m.inn. przedstawione na tablicy. Miła i szybka obsługa czuwa nad czystością stolików, sprawnym i szybkim sprzątnięciem zastawy stołowej po poprzednich klientach. Minusem: nie akceptowane karty płatnicze, zła organizacja wydawania posiłku.