Prohantra

(3.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Wybrałem się zmienić...
Wybrałem się zmienić opony. Po przyjeździe okazało się że chwilę przede mną wjechało na serwis auto i trzeba będzie poczekać. Poinformował mnie o tym pracownik w sposób jakby odpowiadał na to pytanie dziesiątki razy a godzina była raczej wczesna. Posiedziałem w samochodzie około 20 minut i zostałem „poproszony” – jeżeli w ogóle można tak nazwać nerwowe ruchy rękami – o wjechanie na serwis. Wjechałem do środka, zostawiłem zgodnie z poleceniem samochód na luzie i wysiadłem. Po wyciagnięciu opon z bagażnika dowiedziałem się że mam strasznie słabe opony i tak naprawdę do niczego się nie nadają (widocznie fora internetowe kłamią). Po jakiś 5 minutach narzekania pracownicy wzięli się do pracy, we trzech sprawnie ściągnęli koła, wymienili opony, letnie zapakowali do worków. Po zapakowaniu opon do samochodu zostałem poproszony słowami „tam se podejdziesz do biura i se zapłacisz za to”. Przestawiłem samochód i udałem się do „biura”. Biuro składa się z lady i mnóstwa półek z różnymi rzeczami na za ladą. Tu już wszystko sprawnie i miło. Podsumowując, pracownicy robią swoją robotę dobrze ale niektóre komentarze są zbędne, kultura osobista na dość niskim poziomie. Wygląd tak pracowników jak i warsztatu – stosunkowo dobry jak na warunki atmosferyczne. Ich zachowanie pozostawia wiele do życzenia.

Tomasz_70

12.11.2009

Placówka

Stalowa Wola, Okulickiego 125

Nie zgadzam się (20)

Prohantra

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Prohantra?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Wybrałem się zmienić...
Wybrałem się zmienić opony. Po przyjeździe okazało się że chwilę przede mną wjechało na serwis auto i trzeba będzie poczekać. Poinformował mnie o tym pracownik w sposób jakby odpowiadał na to pytanie dziesiątki razy a godzina była raczej wczesna. Posiedziałem w samochodzie około 20 minut i zostałem „poproszony” – jeżeli w ogóle można tak nazwać nerwowe ruchy rękami – o wjechanie na serwis. Wjechałem do środka, zostawiłem zgodnie z poleceniem samochód na luzie i wysiadłem. Po wyciagnięciu opon z bagażnika dowiedziałem się że mam strasznie słabe opony i tak naprawdę do niczego się nie nadają (widocznie fora internetowe kłamią). Po jakiś 5 minutach narzekania pracownicy wzięli się do pracy, we trzech sprawnie ściągnęli koła, wymienili opony, letnie zapakowali do worków. Po zapakowaniu opon do samochodu zostałem poproszony słowami „tam se podejdziesz do biura i se zapłacisz za to”. Przestawiłem samochód i udałem się do „biura”. Biuro składa się z lady i mnóstwa półek z różnymi rzeczami na za ladą. Tu już wszystko sprawnie i miło. Podsumowując, pracownicy robią swoją robotę dobrze ale niektóre komentarze są zbędne, kultura osobista na dość niskim poziomie. Wygląd tak pracowników jak i warsztatu – stosunkowo dobry jak na warunki atmosferyczne. Ich zachowanie pozostawia wiele do życzenia.