Sklep Arkadiusz

(1.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Duży sklep i...
Duży sklep i dobrze wyposażony. Towaru mnóstwo, ale tego dnia zakupy były tu koszmarne. Dwie panie w fartuchach zajmowały się strojeniem, więc w wąskich miejscach między półkami z towarem nie dało się przejść. Panie nie bardzo były pomocne. Zapytane o ciastka "Tuc" powiedziały, że "za chwilkę pokażą" i niestety chwilka okazała się na tyle długa, że tych Tuców nie kupiłem. Idąc z koszykiem należało uważać na łańcuchy i na to, żeby nie przewrócić się o drabinę. Uważam, że strojenie sklepu nie powinno odbywać się podczas dokonywania zakupów przez klientów. Przy kasie kolejka i awaria terminali, więc czekałem dodatkowo 10 minut, żeby móc zapłacić. No i nerwowa atmosfera, bo czynna jedna kasa, ponieważ panie zajęte ozdabianiem sklepu... Ze strony klienta taka sytuacja pozostawia wiele do życzenia.

zarejestrowany-uzytkownik

05.12.2009

Placówka

Sopot, 3 Maja 17

Nie zgadzam się (18)

Sklep Arkadiusz

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Sklep Arkadiusz?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Duży sklep i...
Duży sklep i dobrze wyposażony. Towaru mnóstwo, ale tego dnia zakupy były tu koszmarne. Dwie panie w fartuchach zajmowały się strojeniem, więc w wąskich miejscach między półkami z towarem nie dało się przejść. Panie nie bardzo były pomocne. Zapytane o ciastka "Tuc" powiedziały, że "za chwilkę pokażą" i niestety chwilka okazała się na tyle długa, że tych Tuców nie kupiłem. Idąc z koszykiem należało uważać na łańcuchy i na to, żeby nie przewrócić się o drabinę. Uważam, że strojenie sklepu nie powinno odbywać się podczas dokonywania zakupów przez klientów. Przy kasie kolejka i awaria terminali, więc czekałem dodatkowo 10 minut, żeby móc zapłacić. No i nerwowa atmosfera, bo czynna jedna kasa, ponieważ panie zajęte ozdabianiem sklepu... Ze strony klienta taka sytuacja pozostawia wiele do życzenia.